۰
۲
از وعده‌های دولت برای رونق اقتصادی از سال 93 تا 95؛

روحانی93:امسال را سال رونق تولید و شکستن رکود اقتصادی اعلام می‌کنم/ روحانی94:امسال هدف دولت تحقق رونق اقتصادی است/روحانی اسفند94:قول می دهم95سال رونق اقتصادی باشد

عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی روحانی و مشکلاتی که حل شدن آن‌ها را وابسته به مذاکرات هسته‌ای و اجرای برجام می‌دانست موجی از دلسردی را در میان مردم نسبت به دولت یازدهم ایجاد کرده است.
روحانی93:امسال را سال رونق تولید و شکستن رکود اقتصادی اعلام می‌کنم/ روحانی94:امسال هدف دولت تحقق رونق اقتصادی است/روحانی اسفند94:قول می دهم95سال رونق اقتصادی باشد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما به نقل از راه دانا، عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی روحانی و مشکلاتی که حل شدن آن‌ها را وابسته به مذاکرات هسته‌ای و اجرای برجام می‌دانست موجی از دلسردی را در میان مردم نسبت به دولت یازدهم ایجاد کرده است.

ناکام ماندن کاندیداهای حامی دولت در انتخابات مجلس نیز می تواند مهر تاییدی بر ناامید شدن مردم از وعده و وعیدهای اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و اجتماعی دولت باشد. وعیدهایی که دولتی ها تحقق آن ها را همواره به آینده موکول کرده‌اند و با گذشت نزدیک به سه سال از عمر دولت روحانی، هنوز تحقق وعده‌های دولت برای مردم قابل لمس نشده است.

رونق اقتصادی، از جمله وعده‌هایی است که روحانی همواره آن را به تعویق انداخته است.

رئیس دولت یازدهم در روزهای گذشته در شرایطی به مردم قول داد تا سال ۹۵ سال رونق اقتصادی باشد که طی دوسال گذشته دوبار این قول را به مردم داده بود.

حسن روحانی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ در همایش روز کارگر گفت: سال ۹۳ را سال رونق تولید و شکستن رکود اقتصادی اعلام می‌کنم.

تیم اقتصادی دولت که در اجرای قول رئیس جمهور در سال ۹۳ ناکام مانده بود، روحانی را مجبور کرد تا بار دیگر در فروردین ماه ۹۴ هدف دولت را تحقق رونق اقتصادی بخواند.

با وجود اینکه روحانی بارها در سال 94 مژده‌ی عبور از رکود و رونق اقتصادی را به مردم داده بود، به ناگاه با نامه‌ی چهاروزیر کابینه مواجه شد که به وی هشدار می‌دانند که شرایط کشور از رکود به سمت شرایط بحرانی در حال حرکت است.
 
رئیس جمهور که در از ابتدای سال 94 همواره به موضوع عبور از رکود تاکید می کرد و می توان گفت نامه چهاروزیر را هم نادیده گرفته بود، یک‌باره در دی ماه سال 94 به وجود رکود اقتصادی در کشور اینگونه اذعان کرد: "در شرایط امروز، اقتصاد مهمترین اهداف ملی ایران است و اقتصاد مقاومتی که رهبری بران تاکید و مجلس روی آن حساب و دولت هم برای ان ستاد فرماندهی تشکیل می دهد، اهمیت آن رامی رساند زیرا مشکل اصلی  و ساختار ما، بیکاری و رکود است.
امروز مشکل اصلی ما بیکاری و رکود است و مشکل اصلی ما نبود رونق است و خیلی از مشکلات ساختاری و اقتصادی است."
 
اما ماجرا به همین‌‌جا ختم نشد و تیم اقتصادی دولت که طی دوسال گذشته در تحقق رونق اقتصادی ناکام مانده، روحانی را مجبور کرده تا دوباره وعده‌ی تحقق رونق اقتصادی را به سال آینده موکول کند.
رئیس دولت یازدهم طی روزهای گذشته و در سفر استانی که به یزد داشت، در جمع مردم این استان گفت: قول می دهم سال ۹۵ سال رونق اقتصادی باشد.
حال مردم که نمی دانند این بار هم مانند سال های گذشته با وعده ای پوچ روبه رو هستند یا خیر، انتظار سال ۹۵ را می کشند تا باگذشت زمان، پاسخ سوال خود را در آن بیابند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 428851
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
قاسم کرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیور مرد خاش همان علی بخشدار زیرکی وپرتلاش
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
باکمال احترامی که به نمایندگان محترم مجلس ومسئولین زحمتکش قائلم درعجبم که تابحال خدماترسانی به رزمندگان مسکوت مانده وهیچ سازمان یا نهاد متولی بصورت جدی درمطالبات حقوق حقه این قشر بدرستی وبا جدیت عمل نمیکند واگر مصوبه هایی هم دراین زمینه انجام پذیرد با اضافه کردن کلمه معسر نه تنها درجهت عزتمندی آنان قدمی برنمیدارد بلکه موجب تحقیر این قشر آسیب پذیر که حداقل آسیبهای وارده از جنگ ناملایمات واختلالهای روحی روانی است میگردد.براستی امکان ثبت نام فرزندان رزمندگان درسامانه نقل وانتقال دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاههای سراسری چقدر برای برای دولت .سازمان یا نهادها...هزینه برمیدارد؟؟آیا دریک بررسی سطحی مصوبه های اخیر را یادآوری وتکرار همان مصوبه های قبلی نمیتوان یافت که درآنها هیچ منزلت وعزتمندی برای رزمندگان شامل نمیشود؟؟وآیا امکان ثبت نام دراین سامانه برای فرزنانشان (نه خودشان که سن وسالی ازشان گذشته)حداقل حقوق حقه آنها نمیتواند باشد؟؟واگر این هم میسر نباشدباید فاتحه خدمترسانی را خواند...