۰

جنایت راننده تریلر به خاطر سوءظن

تحقیقات از راننده جوانی که مدعی است اشتباهی به جای یک قاتل مسلح فراری بازداشت شده، در پلیس آگاهی آغاز شد.
جنایت راننده تریلر به خاطر سوءظن
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از جام جم، ساعت 16 و 30 دقیقه دوشنبه ماموران آگاهی تهران هنگام گشتزنی در خیابان خاوران به تریلر اسکانیایی مشکوک و با بررسی پلاک آن متوجه شدند، دستور توقیف تریلر و بازداشت آن از سوی دادسرای زابل صادر شده است. به همین دلیل تریلر توقیف و راننده آن بازداشت شد. راننده به نام محمد عظیم در بازجویی‌ها گفت: نمی‌دانم چرا این تریلر توقیف و خودم بازداشت شده‌ام. تریلر متعلق به عمویم نادر است و من با آن بار جابه‌جا می‌کردم.
 
در تماس با پلیس زابل مشخص شد، صبح 23 مهر امسال مردی به نام حلیم در این شهر ناپدید شده و چند ساعت بعد جسد او را در حالی که با گلوله کشته شده بود پیدا کرده‌اند. ماموران با تحقیقات محلی دریافتند، قاتل مردی به نام رحمت است که تصور می‌کرده مقتول با همسرش ارتباط پنهانی دارد. به همین خاطر او را به حاشیه شهر کشانده و با شلیک گلوله به قتل رسانده است.
 
رحمت پس از این جنایت، متوجه اشتباه خود در قتل مرد بی‌گناه شده و با تریلر اسکانیای خود از شهر فرار کرده بود. راننده تریلر دیروز برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.
 
راننده بازداشت شده در بازجویی‌ها گفت: تریلر متعلق به عمویش نادر است و با آن بار حمل می‌کند و از ماجرای قتل خبری ندارد. در این مرحله بازپرس پرونده به کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران دستور داد درباره گفته‌های این مرد تحقیق کنند تا در صورتی که گفته‌هایش صحت داشته و در این جنایت نقش نداشته، آزاد شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 428858
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *