۰

قتل هولناک وکیل مدافع پس از ماه عسل+ تصاویر

یک وکیل مدافع پس از بازگشت از ماه عسل به قتل رسید .
قتل هولناک وکیل مدافع پس از ماه عسل+ تصاویر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای " دیوید مارک ادوارد " 52 ساله اهل " چورلی - انگلستان " پس از بازگشت از ماه عسل در یک حمله توسط ضربات چاقو به قتل رسید.

براساس گزارش پلیس آقای " ادوارد " که به عنوان یک وکیل مدافع پرونده های جنایی درشهر  "لانک شایر" مشغول به کار بود پس از نامزد شدن با همسر جدید خود ،در ماه گذشته با یک دیگر ازدواج کردند و برای ماه عسل به همراه همسرش به  " لاس وگاس "رفت.
 

 
جسد آقای " ادوارد " که به اثر یک جراحت در ناحیه سینه اش فوت کرده بود،در نزدیکی خانه ی 320000 پوندی اش یافت شد و همچنین چمدانهای بسته شده که در پشت درب اتاق خانه مشترک او با همسر جدیدش باقی مانده بود توسط پلیس ضبط شد.


پلیس در این رابطه یک خانم 42 ساله را که گفته می شود همسر اول آقای " ادوارد " است به عنوان مضنون به قتل بازداشت کرد. خانم " شارون که حدود 10 سال پیش با آقای  " اردوارد " ازدواج کرد و 4 فرزند مشترک دارند به قتل آقای " ادوارد " متهم است.
 
 

 
پلیس در گزارش خود گفت :  قتل آقای " ادوارد " در ساعت 8 شب یکشنبه روی داده است و قربانی با دریافت یک ضربه به سینه اش فوت کرده است قربانی که به 3 زبان صحبت می کرد به مدت 26 سال به عنوان وکیل در پرونده های جنایی در منطقه های " چورلی انگلستان -لی لندبلک برن و برن لی " کار می کرد. پلیس در پایان افزود :  در حال تحقیق و بررسی بیشتر چگونگی جنایت و جزئیات آن است و به زودی قاتل بی رحم او مشخص و مجازات خواهد شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 429226
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *