۰

«بیا تصمیم بگیریم» بر پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها

کتاب «بیا تصمیم بگیریم» اثر ابوالفضل ابراهیمی از سوی نشر کانون اندیشه جوان منتشر شد.
«بیا تصمیم بگیریم» بر پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، از آنجا که تصمیم‌گیری در یک فرایند مستمر به وقوع می‌پیوندد، فرآیندی که به توانایی فکری، اطلاعات و آمادگی‌های قبلی نیاز دارد و با محیط و عوامل گوناگون دیگر در تعامل است، فهم این نکته که مهارت تصمیم‌گیری دربردارنده چه عناصری است و همچنین یادگیری تکنیک‌های مؤثر برای این کار در مراحل گوناگون، مهارت تصمیم‌گیری را بهبود می‌بخشد.
این کتاب در پی آن است که با بیان عناصر و عوامل مهم مؤثر در تصمیم‌گیری و ارائه شیوه‌ها و تکنیک‌های مهم، به شما در کسب این مهارت اساسی زندگی کمک کند.
شما با مطالعه راهکارهای ارائه شده در این کتاب می‌آموزید که چگونه توانایی‌های خود را به شیوه‌ای متمرکز و ساختارمند، برای تصمیم‌گیری فعال و پیشتازانه به کار بگیرید. تصمیم‌گیری فعال دربردارنده انتخاب‌های مسئولانه شماست و تصمیم‌گیری پیشتازانه تمرینی برای تصمیم‌گیری پیش از انجام کار است.
مطالب کتاب در چهار فصل سامان یافته‌اند. پس از مباحث کلی درباره تصمیم‌گیری، به زمینه‌های مؤثر در تصمیم‌گیری و همچنین عوامل استقامت بر تصمیم‌های گرفته شده اشاره خواهد شد و در ادامه، به مراحل تصمیم‌گیری و همچنین موانعی که ممکن است فرد در مسیر خود با آنها روبه‌رو شود خواهیم پرداخت.
در این کتاب به برخی از مهارت‌های دیگر زندگی که در کیفیت تصمیم‌گیری دخیل هستند، نیز اشاره شده است؛ ولی برای کسب اطلاعات کافی در این زمینه باید به منابع تخصصی‌تر در زمینه آموزش آن مهارت‌ها مراجعه شود.
این کتاب در شمارگان 500 نسخه با قیمت 7000 تومان منتشر شده است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 430013
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *