۰

آرامش روحی،گمشده آدمی در عصر حاضر/ انحراف جامعه در گرو انحراف زنان است

عضو هیأت امناء اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: دشمنان دائما با راهکارهای مختلفی می خواهنند زنان را به انحراف بکشانند، چون خودشان خوب می‌دانند که انحراف جامعه نتیجه انحراف زنان است.
آرامش روحی،گمشده آدمی در عصر حاضر/ انحراف جامعه در گرو انحراف زنان است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از آفتاب دل، دکتر صبیحه نباتی عضو هیأت امناء اتحادیه جهانی زنان مسلمان ظهر امروز در گردهمایی زنان کارآفرین که به مناسبت گرامیداشت تکریم روز مادر در مجتمع فجر سنندج برگزار شد اظهار کرد: اتحادیه جهانی زنان مسلمان از سال 92 با عضویت تعدادی از زنان فرهیخته ی جهان و ایران با اهداف معینی از جمله معرفی جایگاه واقعی زن در اسلام تشکیل و برنامه های متعددی در داخل و خارج از ایران برگزار کرده است.

وی گفت: در تاریخ اسلام دشمنان با توجه به شناخت خوبی که از اسلام دارند دائماً در حال برنامه ریزی برای تشویش این چهره هستند و متاسفانه عده ای به دلیل شناخت ضعیفی که دارند آنها را قبول کرده اند اما باید بدانیم که اهداف بلند اولیاء الهی از جمله حضرت فاطمه (س) در زندگی رشد و تعالی انسان به قله ی کمال است.

وی افزود: مکتب غربی انسان را به نان، مسکن ، پوشاک و مسائلی از جمله شهوات مادی دعوت می کند هر چن اسلام منکر آنها نیست اماچون عده ای تفاوت عمیق بین این دو هدف را نمی شناسند به مسیرهای انحرافی روی می آورند .

دکتر نباتی با بیان اینکه آرامش روحی گمشده ی آدمی در عصر حاضر است گفت: امروزه دنیای الکترونیک و فضای مجازی به بهشتی موعود برای بشر تبدیل شده و اگر زنان ما مدیریت نکنند باعث تزلزل در بنیان خانواده ها خواهد شد.

وی دلیل دیگر کشیدن زنان به مسیرهای انحرافی را عدم شناخت از معرفت حقیقی حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و تصریح کرد: باید این را بدانیم که آنچه در وجود پیامبر است در وجود فاطمه که پاره ی تن ایشان است نیز وجود دارد و حضرت زهرا با مجاهدت و زندگانی مسائلی را داشتند که تنها با آرامش روحی می توانستند به آن دست یابند.

عضو هیأت امنای اتحادیه جامعه زنان مسلمان تصریح کرد: دشمن به خوبی دریافت که اگر موفق به تغییر فرهنگ زنان یک قوم شود، می‏تواند تمامیت فرهنگ آن جامعه را متأثر کرده و تغییر دهند.

وی جامع نگری دخت نبی اکرم (ص) را الگویی برای زنان جامعه ی امروزی دانست و افزود: ایشان امر بچه داری و همسرداری و در کنار آن مسائل اجتماعی و اقتصادی را یکجا انجام می دادند به طوری که در خانواده هیچ کمبودی از بابت نادیده گرفتن یکی از آنها وجود نداشت و هیچگاه یک مسئولیت را فدای مسئولیت های دیگر نمی دانستند لذا برای اینکه این مفاهیم در اذهان عملیاتی و بنیاد خانواده محکم شود راه حل آن زندگی توحیدی است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 430040
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *