۰

کلاهبرداری با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

فردی که با عنوان تبلیغ محصولات در شبکه‌های اجتماعی از کاربران اینترنتی کلاهبرداری می‌کرد، در عملیات پلیس فتای استان مرکزی دستگیر شد.
کلاهبرداری با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از شرق، سرگرد «مصطفی نوروزی»، رئیس‌پلیس فتای استان مرکزی، دراین‌باره گفت: مدتی پیش شهروندی اراکی با ارائه برگ شکواییه‌ای به پلیس فتا اعلام کرد به منظور تبلیغ و فروش محصولات تولیدی پس از مراجعه به یک صفحه از شبکه‌های اجتماعی، درخواست درج آگهی فروش محصولات خود را به مالک صفحه ارائه داد.
 
وی اضافه کرد: در صحبت‌های انجام‌شده بین شاکی و مالک صفحه، قیمت صفحه توافق شد و در مرحله نخست، مالک صفحه مبلغ دو ‌میلیون ریال از شاکی دریافت کرد که بعد از آن هیچ‌گونه اقدامی برای تبلیغ محصول انجام نگرفت.
 
سرگرد نوروزی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی، تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا آغاز و در مدت‌زمانی کوتاه، متهم که ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار بود، شناسایی شد.
 
رئیس‌پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی تیمی از مأموران انتظامی به محل سکونت متهم اعزام شدند و وی را دستگیر کردند و برای تکمیل تحقیقات به پلیس فتای استان انتقال دادند.
 
سرگرد نوروزی درادامه گفت: در بازرسی از محل سکونت این فرد، نیز تجهیزات و ادوات رایانه‌ای نیز که برای اعمال مجرمانه استفاده می‌شد، کشف شد.
 
وی خاطرنشان کرد: با ادامه بازجویی‌های انجام‌شده، متهم به چندین فقره کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی از وی همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 430062
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *