۰

74 ضربه شلاق و یک سال آموزش رفتار با حیوانات برای متهم سگ کشی

یک دادگاه عمومی در استان اردبیل، متهم پرونده معروف سگ‌کشی را به ۷۴ ضربه شلاق و هفته‌ای یک جلسه آموزش نحوه برخورد با حیوانات به مدت یک سال محکوم کرد.
74 ضربه شلاق و یک سال آموزش رفتار با حیوانات برای متهم سگ کشی
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از خراسان، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: دادگاه عمومی جعفرآباد، فرد خاطی در پرونده معروف به سگ کشی را به تحمل ۷۴ ضربه شلاق و حضور یک بار در هفته در نمایندگی حفاظت محیط زیست بیله سوار به مدت یک سال و فراگیری نحوه برخورد با حیوانات و رعایت حقوق آنان محکوم کرد.
 
 ابراهیم رحیمی افزود: در جریان ماجرای آزار و اذیت یک قلاده سگ نگهبان که منجر به مرگ حیوان شد و تصاویر دلخراش این حادثه در شبکه های اجتماعی انتشار یافت ،نمایندگی حفاظت محیط زیست بیله سوار نسبت به شناسایی فرد متخلف و طرح شکایت از وی اقدام کرد.
 
وی گفت: با همکاری نیروی انتظامی و دادگاه عمومی شهرستان، فرد خاطی دستگیر و پس از برگزاری جلسه دادگاه، رای محکومیت وی صادر شد.در خوراشاره است  به گزار ش مهر اسفند  ماه  سال گذشته  نیز فردی  در اقدامی غیرانسانی سگ شکاری خود را به صورت وحشیانه ای  در گلستان مورد آزار و اذیت قرار داده بود که انتشار این  تصاویر  در فضای مجازی، احساسات عمومی را جریحه دار کرد .وی که پس از  شناسایی توسط  پلیس فتا، علت این اقدام را خوردن غذایش از سوی سگ اعلام کرده بود(!)  با صدور قرار قانونی در زندان به سر می برد. اما تاکنون حکم وی اعلام نشده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 430302
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *