۰

شهیدان راه فرصت حیات را به همه بشریت آموزش دادند

محمود احمدی نژاد در دیدار با خانواده مدافعان حرم مازندران گفت: مهم است چگونه در دنیا زندگی کرده و چگونه از دنیا می‌رویم که شکل رفتن از جهان تا حدودی نشان دهنده شکل زندگی است.
شهیدان راه فرصت حیات را به همه بشریت آموزش دادند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از سفیر هراز؛ محمود احمدی نژاد، امروز در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم مازندران در آمل با بیان این‌که کل جامعه بشری مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های شهدای ملت ایران است، گفت: کاری که شهدا کردند خودشان را به اوج قله انسانیت و ایمان رساندند.
وی باز کردن راه استقلال و آزادی ملت ایران را از طریق شهدا اعلام کرد و افزود:شهدا راه جاودانگی را به همه بشریت امروز نشان دادند و نقش شهدا در هر مقطعی جهانی و ابدی است.
احمدی نژاد با بیان این که شهیدان راه فرصت حیات را به همه بشریت آموزش دادند، خاطر نشان کرد: همه انسان‌ها روزی به عالم آمده و روزی از این دنیا می‌روند و انسان نمی‌تواند برای همیشه در این عالم حضور داشته باشد و این دنیا فرصتی برای سرعت گیری است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یاد آور شد: مهم است چگونه در دنیا زندگی کرده و چگونه از دنیا می‌رویم و شکل رفتن از جهان تا حدودی نشان دهنده شکل زندگی است و هر کسی شهید می‌شود نشان دهنده این است برای خدا زندگی داشته و در مسیر حضرت حق گام برداشته است.
وی  تصریح کرد: این که وقتی شهادتی اتفاق می‌افتد تبریک و تسلیت می‌‌گوییم به سبب آن است که شهدا از فرصت ها به خوبی استفاده کرده و نعمت‌ها را تلف نکردند.
محمود احمدی نژاد تربیت همچنین انسان‌های بزرگی را از دامان خانواده‌ای با ارزش دانست و افزود: تسلیت ما به خودمان می‌‌گوییم که انسان های بزرگی را از دست می‌دهیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شهادت  یک شهید را به جشن پیروزی توصیف کرد و متذکر شد: ضربت خوردن امام علی(ع) در روز خندق معادل عبادت تمام جن و انس است و این امام همام در جنگ‌های مختلف کارهای ارزشمندی صورت داد و زمانی که ضربت خورد به جایگاه واقعی و پیروزی رسید که شهادت جشن آسمانی ها است.
انتهای پیام/
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 430382
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *