۰

بنگاه‌های اقتصادی عضو داوطلب هلال احمر شوند/ تلاش و فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کاهش آسیب‌های اجتماعی را شعار اصلی سازمان داوطلبان در سال جاری برشمرد و گفت: باید از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و بنگاه‌های اقتصادی در جهت کاهش این آسیب‌ها استفاده کنیم.
بنگاه‌های اقتصادی عضو داوطلب هلال احمر شوند/ تلاش و فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، فرح‌ناز رافع در حاشیه همایش سراسری داوطلبان با بیان اینکه در سال 95 همه باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم، افزود: برای تحقق این شعار باید از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و همچنین بنگاه های اقتصادی مردمی استفاده کنیم.
رئیس سازمان داوطلبان افزود: متاسفانه اعتیاد، تن فروشی، زنان کارتن خواب و کودکان کار امروز از اصلی‌ترین اسیب های اجتماعی محسوب می‌شود.
رافع بااشاره به برگزاری انتخابات جمعیت هلال احمر استان‌ها گفت: برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن باید دغدغه همه باشد به آن معنا که باید بی طرفی خودمان را حفظ کنیم و افرادی را انتخاب کرده که به واقع داوطلب هلال احمر باشند.
وی توجه به حوزه پیشگیری را از وظایف اصلی داوطلبان برشمرد و تاکید کرد: تلاش و فعالیت در حوزه پیشگیری وظایف محرز جمعیت های بین المللی است.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: من از بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد می‌خواهم عضو داوطلب هلال احمر شوند و به عنوان حامی در کنار باشند.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 430652
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *