۰

اولین "پرواز با چادر" در جهان توسط بانوی بسیجی

بانوی ورزشکار بسیجی گفت: من دختر ایرانی با چادرم به دنیا نشان می‌دهم که با افتخار حامی ایران و سرنوشت ملتم هستم و من هم با حفظ ارزش‌های اسلام اوج می‌گیرم و با چتر پروازم به جهانیان نشان می‌دهم که ارزش یک زن به حفظ ارزش‌های اوست.
اولین "پرواز با چادر" در جهان توسط بانوی بسیجی
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، فریسا نکومنش راد، در گفت و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، در رابطه با پرواز با چادر گفت: به عنوان یک بانوی بسیجی برای اولین بار توانستم با چتر پاراگلایدر بدون موتور و با چادر و حفظ پوشش در ارتفاعات امام زاده هاشم د ر جاده هراز با هدف ترویج حجاب بر فراز دشت و کوه‌ها پرواز کنم تا به جهانیان ثابت کنم که چادر حجاب برتر بانوان است.
نکومنش راد، حجاب را محدودیت در موفقیت ورزشکاران خانم ندانست و اظهار کرد: من با این پرواز به جهانیان ثابت کردم که حجاب نه تنها محدودیت برای بانوان ایرانی نیست بلکه مانع پیشرفت آن‌ها هم می‌شود، خوشبختانه نه تنها من بلکه بسیاری از بانوان در عرصه‌های گوناگون ورزشی با حفظ حجاب موفقیت‌هایی را بدست آوردند که نام و اوازه ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و در یک جمله می‌توانم بگویم که چادر من چتر پروازم را همچون عقابی نشان می‌دهد که بی حد و مرز تا اوج بیکرانه ها می‌درخشد.
وی ادامه داد: متاسفانه همه فکر می کنند حجاب جلوی پیشرفت را می‌گیرد؛ خطابم به آنهاست که نه تنها حجاب باعث پیشرفت و ترقی یک خانم می شود بلکه چهره او را زیبا نمایان می‌کند.
این بانوی بسیجی ورزشکار، تصریح کرد: من به حجاب اسلامی و کشور عزیز و رهبر غیور ایران زمین ایمان دارم. من دختر ایرانی با چادر سیاهم به دنیا نشان می‌دهم که با افتخار حامی ایران و سرنوشت ملتم هستم .
نکومنش راد در پایان تصریح کرد: من هم با حفظ ارزش های اسلام اوج می‌گیرم و با چتر پروازم به جهانیان نشان می‌دهم که ارزش یک زن به حفظ  ارزش های اوست.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 430700
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *