۰

برخورد اتوبوس با کامیون ۱۴ مسافر را مصدوم کرد/ مسمومیت ۶ نفر با سم کشاورزی

قائم‌مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث شبانه روز گذشته، گفت: برخورد اتوبوس با کامیون، صبح امروز در آزادراه زنجان - قزوین ۱۴ مسافر را مصدوم کرد.
برخورد اتوبوس با کامیون ۱۴ مسافر را مصدوم کرد/ مسمومیت ۶ نفر با سم کشاورزی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، مرتضی سلیمی در مورد مهمترین تصادفات جاده‌ای شبانه‌روز گذشته، اظهار داشت: برخورد اتوبوس با کامیون در کیلومتر 80 آزادراه زنجان - قزوین ساعت 4:15 صبح امروز سبب بروز حادثه برای 14 مسافر شد که 14 مصدوم نیز به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.
وی افزود: همچنین واژگونی اتوبوس ساعت 14:55 روز گذشته در محور آذربایجان شرقی - بناب سبب مصدوم شدن 20 مسافر شد که 11 نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.
قائم‌مقام سازمان امداد و نجات در ادامه به مسمومیت 6 نفر با سم کشاورزی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: نیروهای امدادی پس از اطلاع از این مسئله جهت نجات جان حادثه‌دیدگان اقدام کرده و آنها را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند.
سلیمی در پایان به برخورد سواری پیکان با کامیون ساعت 11:10 روز گذشته در محور خمینی‌شهر اصفهان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این حادثه 3 نفر مصدوم شده و به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 430947
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *