۰

صف 12 کیلومتری کامیون ها در مرزهای ترکیه

در دروازه گمرکی "کاپی کوله" در "ادیرنه"، کامیون‌هایی که می‌خواستند از ترکیه خارج شوند، صف 12 کیلومتری و در دروازه گمرکی "حمزه بیلی"، 240 کامیون، صف 6 کیلومتری تشکیل دادند.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از آناج، در مناطق مختلف ترکیه، بیش از 500 کامیون که می‌خواستند بارهای صادراتی خود را در آغاز هفته به مقصد برسانند، در دروازه گمرکی "کاپی کوله"، صف 12 کیلومتری تشکیل دادند. همچنین در پارک کامیون این دروازه گمرکی نزدیک به 400 کامیون، منتظر خروج از مرز بودند.
رانندگان نالان از شرایط موجود هستند و اذعان می‌نمایند که در هر سفر خود، شاهد چنین شرایطی می‌باشند و بدون این که از علت آن باخبر باشند، مجبورند صف‌های طولانی را تحمل کنند.
در "حمزه بیلی"، دروازه گمرکی دیگر در "ادیرنه" که به کشور بلغارستان باز می‌شود، 240 کامیون که منتظر خروج از مرز بودند، صف 6 کیلومتری تشکیل دادند. بخش مدیریت گمرک و تجارت "تراکیا"، ادعا نموده است که صف‌ها به علت کندکاری مسئولان در دروازه‌های گمرکی سمت بلغارستان، تشکیل می‌شود.
این در حالی است که پیش از این شاهد صف‌های طولانی کامیون، در مرزهای ایران و ترکیه نیز بودیم و کارشناسان، علت این صف‌های طولانی را ظرفیت پایین پذیرش دروازه‌های گمرکی ترکیه، عنوان نموده‌اند. ولی تا کنون ترکیه، با وجود این که چندین مرتبه قول افزایش ظرفیت گمرکات خود را داده است، اقدام قابل قبولی نکرده است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 431247
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *