۰

برخی مدیران اجرایی در بدنه دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند/واردات 8هزار تن شیرخشک به کشور یعنی نابودی دامداران

نماینده مردم گرگان و آق قلا در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان گفت: متأسفانه برخی مدیران اجرایی در بدنه دولت هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی و ما می توانیم ندارند و روحانی باید این گونه تفکرات را به بدنه اجرایی دولت راه ندهد که سمی برای کشور است.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از «دانشجو سلام»، حجت الاسلام سید علی طاهری کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا امروز در مناظره انتخاباتی که به همت تشکل های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و با حضور نورمحمد تربتی نژاد دیگر کاندیدای مجلس دهم و جمعی از دانشگاهیان در کانون طه گرگان برگزار شد گفت: امروز نیاز اصلی کشور بر اساس نامگذاری سال توسط رهبر فرزانه انقلاب، مباحث اقتصادی است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی در یک جمله یعنی حمایت از تولید داخل و تولید ملی، براینکه این امر مهم محقق شود مقام معظم رهبری اقدام و عمل را بیان نمودند چرا که حدود 4 سال است که سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر انقلاب ابلاغ شده است اما اقدامات قابل توجهی برای اجرایی شدن این سیاست ها در کشور صورت نگرفته است و ایشان امسال را نیز با عنوان"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری کردند.
حمایت از تولید داخل، در گام نخست اراده و اعتقاد می خواهد که برخی در بدنه اجرایی دولت اعتقادی به آن ندارند
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی اراده و اعتقاد مسئولین را می طلبد خاطرنشان کرد: برخی مدیران اجرایی در بدنه دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی  و "ما می توانیم"ندارند در حالی که ما می توانیم را امام راحل به ملت ما آموخت و با همین اراده و عمل دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و در این 37 سال به رتبه های برتر دنیا دست یافتیم.
روحانی از ورود برخی افراد با تفکرات غربی به بدنه دولت خودداری کند
حجت الاسلام طاهری با گلایه و ابراز نارضایتی از تفکرات برخی وزراء دولت روحانی که سخنانی مبنی برا اینکه اگر کشور می خواهد پیشرفت کند باید غربی شود و دست از علاقه و اعتقاد به اهل بیت بردارد و اینکه اگر می خواهیم صنعت ما متحول شود باید همانند ورزش مدیر خارجی مدیریت کند متذکر شد: آقای روحانی باید این گونه افراد با این تفکرات را به بدنه اجرایی دولت راه ندهد چرا که سمی برای کشور خواهند بود.
این نماینده اصولگرا در ادامه سخنانش با طرح این سوال که یک نماینده نسبت به دولت باید نگاهش چگونه باشد؟گفت: نماینده باید نماینده مردم باشد و به منافع مردم بیاندیشد و تصمیم گیری کند، اگر دولت تصمیمی بگیرد که به نفع مردم باشد ،نماینده باید بدون نگاه سیاسی از دولت حمایت کند و اگر جایی به ضرر ملت است موضع بگیرد.
وی افزود: در دو دوره خدمتگزاری بنده در مجلس، هرجا تصمیمی به نفع مردم بود حمایت و هر جایی به ضرر مردم بود مخالفت نمودم، در دولت احمدی نژاد نام بنده در لیست استیضاء، تذکر به رئیس جمهور است و در دولت روحانی نیز سوال از وزیر و تذکر به رئیس جمهور با ملاک منافع مردم اقدام کرده ام و هرجا احساس کردم خطری کشور را تهدید می کند موضع گرفتم.
ورود 8 هزار شیر خشک وارداتی به کشور با تعرفه صفر توسط یک نفر یعنی نابودی دامداران
این نماینده اصولگرا گفت: روز گذشته خبری مبنی واردات 8 هزار تن شیرخشک به کشور در رسانه های شنیدم که این یعنی نابودی دامداران، آن هم توسط یک نفر با تعرفه صفر!!
حجت الاسلام طاهری در پاسخ به تربتی نژاد نماینده ائتلاف اصلاح طلبان در گرگان که در جلسه حضور داشت اظهار کرد: کاش برای مثال زدن یک کشور ثروتمند و موفق از آمریکا نام نمی برید چرا که آمریکا با غارت کشورهای دیگر ثروت دارد و این درحالی است که اوضاع اقتصادی آمریکا بهم ریخته و بزرگترین بدهکار به صندوق بانکی دنیاست.
این کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در گرگان با بیان اینکه صندوق کارآفرین امید(مهر امام رضا(ع)) در بحث اقتصاد مقاومتی در کشور موفق بوده است اذعان کرد: این صندوق در یکی از روستاهای کشور که وضعیت مناسبی برای پرورش ماهی داشت اقدام کرد و به مردم روستا که ظرفیت پرورش ماهی در حیاط منازل خود را داشتند وام قرض الحسنه اعطا کرد و مابقی مردم آن روستا که این ظرفیت را نداشتند، تعاونی تشکیل داد و آنجا بکارگیری نمود تا به خرید ماهی از این پرورش دهنده ها و انتقال به بازار اقدام کنند و در اواخر سال 93 جشن اولین روستا بدون حتی یک نفر بیکار را برگزار نمود.
وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال نیاز به معجزه ندارد اما بودجه صندوق کارآفرینی اندک است.
حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه در بودجه سال 94 با حجم سنگین جوانان جویای کار بودجه کارآفرینی را 1000 میلیارد تومان دیده شده بود افزود: با پیگیری بودجه اشتغال به 4000 میلیارد تومان افزایش یافت.
دولت با قیمت قطع شدن نان 120 خانواده ایرانی و بیکاری ماهانه 5000کارگر به کاهش تورم می پردازد!
این نماینده اصولگرا در پایان سخنانش با بیان اینکه دولت محترم در دو سال و اندی فعالیت خود تورم را با ایجاد رکورد بی سابقه بیکاری در کشور پایین آورد گفت: کاهش تورم به چه قیمتی، به قیمت بیکار شدن ماهانه 5000کارگر و قطع شدن نان بیش از 120 خانواده ایرانی، دولت به این قیمت به کاهش تورم می پردازد!!
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 431254
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *