۰

جایگاه حجاب باید در نسل جوان نهادینه شود/ چادر، شاخص حجاب برتر و فاطمی

فاطمه اشدری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: ارزش ذاتی حجاب و جایگاه آن باید به طور مستمر و درست در میان نسل جوان نهادینه شود تا این فرهنگ ارزشمند در نسل های آینده تکامل یابد نه اینکه پس رفت داشته باشد.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شهر مینو، فاطمه اشدری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره سپاس و معرفی و تجلیل از بانوان محجبه مرکز بهداشتی شهیدبلندیان قزوین با اظهار خرسندی از برنامه هایی که سازمان فرهنگی ورزشی تاکنون در امر عفاف و حجاب به انجام رسانده،گفت: تقدیر از بانوانی که با رعایت حجاب اسلامی در جامعه حضور می یابند، اقدامی قابل تحسین محسوب می شود.
فاطمه اشدری برنامه های تشویقی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را بسیار مثبت دانست و افزود: تجلیل از بانوان محجبه تبدیل به یک سنت برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین شده است،می طلبد تمامی نهاد ها و دستگاه های دولتی چنین برنامه ای را برای زیر مجموعه خود تدارک ببیند،
وی اظهار کرد: چادر یکی از شاخص های حجاب برتر و فاطمی است به همین دلیل از زنان محجبه چادری تقدیر می شود، خوشبختانه وضعیت حجاب پرسنل مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین خیلی خوب بود.
عضو شورای اسلامی شهر افزود: ارزش ذاتی حجاب و جایگاه آن باید به طور مستمر و درست در میان نسل جوان نهادینه شود تا این فرهنگ ارزشمند در نسل های آینده تکامل یابد نه اینکه پس رفت داشته باشد.
اشدری با بیان اینکه تربیت نسل آینده در گرو حجاب برتر مادران امروز است، گفت: لذا تنور آموزش در حوزه فرهنگ سازی عفاف و حجاب همواره باید داغ باشد تا بانوان کارمند در شغل های مختلف نظیر پزشکی و مهندسی حجاب کامل و دست و پاگیر ندانند و حتی در سخت ترین شرایط به حجاب برتر پایبند باشند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 431921
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *