۰

ارسال تصاویر سلفی از خودکشی برای همسر!

ما هم مانند خیلی از زوج های جوان دیگر، اختلافاتی در زندگی خود داشتیم، ولی هیچ گاه فکر نمی کردم عاقبت این اختلافات به جایی برسد که همسرم با تصمیمی اشتباه، دست به خودکشی بزند.
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از خراسان، زن جوان در حالی که چشمانش از شدت گریه به سرخی گراییده بود، در تشریح چگونگی ماجرای خودکشی همسرش به کارشناس اجتماعی پلیس فتا گفت: وقتی تصاویر و پیامک های تهدید به خودکشی از شماره تلفن همسرم و از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برایم ارسال شد، نمی توانستم این موضوع را قبول کنم.
 
احساس می کردم همسرم با این کارها می خواهد ناز کند! به همین خاطر در جواب پیامک هایش نوشتم دست از این شوخی ها بردار!
 
من به حدی این ماجرا را یک شوخی می پنداشتم که حتی وقتی از پلیس آگاهی با من تماس گرفتند تا برای شناسایی جسد همسرم بروم، به آن ها نیز گفتم دست از این شوخی ها بردارید!
 
چراکه تصور می کردم همسرم می خواهد با برانگیختن حس عاطفی من، اشتباهات خود را جبران کند تا من به منزل بازگردم.
 
زن جوان ادامه داد: حدود 4سال قبل با «سامان» ازدواج کردم و در یکی از شهرهای خراسان رضوی ساکن شدیم. در سال های اول زندگی، روزگار آرامی را سپری می کردیم تا این که شبکه های اجتماعی تلفن همراه زندگی ما را به نابودی کشاند.
 
حضور من و سامان در گروه های مختلف تلگرام موجب شد تا هر کدام نسبت به د یگری سوءظن پیدا کنیم و همین عامل باعث بروز اختلافات شدید خانوادگی بین ما شد، به طوری که مشاجره های ما هر روز بالا می گرفت و هر کدام از ما، دیگری را متهم به خیانت می کردیم.
 
این در حالی بود که سامان به سوی مصرف موادمخدر صنعتی نیز کشیده شده بود و توهم های او بر شدت این اختلافات می افزود.
 
آخرین بار حدود 2ماه قبل بود که ماجرای اختلافات ما تا حد طلاق هم پیش رفت، اما وقتی همسرم قبول کرد که اشتباه کرده است، من هم به شرط واگذاری حق طلاق حاضر شدم به زندگی با او ادامه بدهم و در صورت تکرار اشتباهش، به صورت یک طرفه از او طلاق بگیرم.
 
اما هنوز مدت زیادی از این ماجرا سپری نشده بود که باز هم احساس کردم او از طریق تلگرام با فرد دیگری ارتباط دارد، اگرچه همسرم این موضوع را انکار می کرد، ولی من نمی توانستم با این سوءظن کنار بیایم.
 
به همین خاطر و پس از یک مشاجره لفظی شدید، به حالت قهر منزل را ترک کردم و به خانه پدرم رفتم.
 
سامان تک پسر خانواده بود و هر بار از طرق مختلف سعی می کرد عشق و علاقه اش را نسبت به من ابراز کند. این بود که تصاویر سلفی در حال خودکشی و پیامک های او را جدی نگرفتم، چرا که احساس می کردم او باز هم قصد مسخره بازی و یا شوخی دارد، اگرچه این پیامک ها و تصاویر زمانی از طریق شبکه تلگرام به دستم رسید که چند روز از مرگ همسرم می گذشت.
 
بررسی های پلیس نشان می داد، زمانی که همسرم این تصاویر را برایم ارسال کرده است، آن منطقه آنتن دهی نداشته و تنها پس از آن که گوشی تلفن او به پلیس آگاهی انتقال یافته و در منطقه آنتن دهی قرار  گرفته است، تصاویری که وی را در حال حلق آویز شدن روی دکل برق نشان می داد، برایم ارسال شده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 432428
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *