۰

۲۲۰ پروژه جمعیت هلال احمر در کشور نیمه تمام است

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از پایگاه‌های امدادی قزوین گفت: درحال حاضر۲۲۰ پروژه جمعیت هلال احمر با پیشرفت بیش از ۷۵ درصد نیمه تمام است.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از  شاخص، امیرمحسن ضیایی در سفر یک روزه به قزوین به منظور بازدید از پایگاه ها و امکانات امدادی استان اعلام کرد: درحال حاضر۲۲۰ پروژه جمعیت هلال احمر با پیشرفت بیش از ۷۵ درصد نیمه تمام است که تکمیل آنها به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۹۳۴ پایگاه ثابت در کشور داریم و اگر بخواهیم به ازای هر یک هزار و ۷۵۰ مترمربع یک پایگاه استاندارد داشته باشیم و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه نیازمندیم تا به شرایط مطلوب برسیم.
این مسئول تصریح کرد: کشور ایران حادثه خیز است و امدادگران این جمعیت فقط در سوانح جاده ای کمک نمی کنند بلکه در حوادث غیرمترقبه هم فعال هستند و برای احداث پایگاه‌های جدید حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
ضیایی خاطرنشان کرد: هر پایگاه فقط برای ساختمان ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که متاسفانه در سال گذشته هیچ اعتباری برای این کار در اختیار جمعیت قرار نگرفت و به همین دلیل بیشتر پایگاه ها در کانکس مستقر شده است.
وی همچنین اضافه کرد: امسال آموزش ۲ هزار نفر از امدادگران با روش های احیاء پیشرفته در برنامه ها گنجانده شده که تا پایان سال انجام می شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 432602
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *