۰

نخستین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در سلامت برگزار می‌شود

با توجه به کمبود زیرساخت‌های درمانی، تجهیزات پزشکی،‌ تخت بیمارستانی، دستگاه‌های دیالیز،‌تصویربرداری و ... نیاز به سرمایه‌گذاری بخش خارجی احساس شد، در نتیجه نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری 25 و 26 اردیبهشت برپا می‌شود.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، فرهاد رضوان در نشست خبری اولین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سلامت،‌گفت:‌ دومین سالگرد طرح تحول سلامت را داریم که یکی از نتایج آن افزایش رضایت‌مندی و مراجعه بالای مردم به بخش دولتی است.
وی ادامه داد: این طرح باعث شد در برخی بیمارستان‌ها ضریب اشغال بالایی داشته باشیم البته به معنی افزایش تقاضای القایی نیست بلکه قبلا به دلیل هزینه‌های بالا مراجعه نمی‌کردند.
رضوان با اشاره به کمبود زیرساخت‌های درمانی از جمله تخت بیمارستانی،‌گفت:‌96 هزار تخت بیمارستانی داریم که درصد زیادی از آنها بیش از 50 سال قدمت دارند. بنابر این در بخش دولتی به 100 هزار تخت جدید نیازمند هستیم.
دبیر اولین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در سلامت، گفت:‌در حوزه تجهیزات پزشکی،‌تصویربرداری،‌ دستگاه دیالیز و ... تصمیم گرفته شده از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش خصوصی دعوت به عمل آید تا نیاز حوزه سلامت برطرف شود.
رضوان ادامه داد: با بودجه داخلی زمان زیادی باید صرف شود تا نیازهایمان برطرف گردد. اولین همایش سرمایه‌گذاران داخلی در دی ماه سال گذشته برگزار شد و این همایش که 25 و 26 اردیبهشت برپا می‌شود برای سرمایه‌گذاران خارجی است.
وی گفت: این همایش با حضور 75 شرکت خارجی برپا می‌شود و بستری برای برقراری ارتباط‌های بهتر و سازنده در حوزه سلامت است.ما باید از تجربه کشورهای موفق دیگر استفاده کنیم.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 432654
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *