۰

استخدام 700 نفر در بیمارستان رازی/ اختصاص 22 دستگاه آمبولانس به خراسان‌جنوبی

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اختصاص 22 دستگاه آمبولانس به استان خبر داد و گفت: با افتتاح بیمارستان 270 تختخوابی رازی بیرجند حدود 700 نفر نیرو را در سال جاری استخدام می‌کنیم.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، بهنام باریک‌بین ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از دومین دستگاه MRI بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند، اظهار داشت: معاونت توسعه  حمایت‌های مالی، منابع فیزیکی و انسانی دانشگاه را بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه رفاه پرسنل و خدمات پزشکی از اولویت‌های ما است، گفت: سال گذشته مبلغ 19 میلیارد و 700 میلیون تومان را توانستیم در بحث تجهیزات دانشگاهی جذب کنیم.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: سال گذشته توانستیم 850 نفر را در بخش‌های مختلف شرکتی، حاشیه شهرها و دولتی جذب کنیم که بخشی از مشکلات دانشگاه رفع شد.
باریک‌بین به مراحل گزینش نیروها در حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: همچنین آزمون جذب نیرو در سطح حاشیه شهر برگزار شد که 140 نفر در این آزمون قبول شدند که مراحل گزینش و جذب آنها هر چه سریع‌تر صورت می‌گیرد.
وی به منابع فیزیکی دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته توفیقاتی در زمینه ساختمانی و خودرویی نصیب استان شد که بسیار ارزشمند بود.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، از اختصاص 22 دستگاه آمبولانس به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 20 دستگاه آمبولانس پلاک‌گذاری شده که به‌زودی در سطح استان توزیع می‌کنیم.
باریک‌بین گفت: با افتتاح بیمارستان 270 تختخوابی رازی بیرجند حدود 700 نفر نیرو را در سال جاری استخدام خواهیم کرد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 432658
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *