۰

پزشکان وضعیت جسمانی آیت‌الله طاهری‌شیرازی را بحرانی اعلام کردند

در پی بروز حادثه سکته مغزی، پزشکان بیمارستان نیکان تهران وضعیت جسمی آیت‌الله طاهری شیرازی را بحرانی اعلام کردند.
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، آیت‌الله سیدنورالدین طاهری‌ شیرازی، تولیت حوزه علمیه حجت بن الحسن(عج) تهران و از شاگردان برجسته آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) ظهر روز دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه جاری، هنگامی که داشت برای اقامه نماز ظهر و عصر مهیا می‌شد سکته مغزی کرد.

 
وی که امام جماعت مسجد حضرت حجت بن الحسن(عج) است،‌ صبح روز دوشنبه، وضعیت جسمی مناسبی داشت و به امور صندوق قرض‌الحسنه و سایر مراجعات مردمی پاسخ داد اما به یکباره دچار خونریزی مغزی شد و نتوانست نماز ظهر و عصر را در مسجد بخواند.
آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی که متولد 1302 هجری است اکنون نود و سومین بهار زندگی خود را پشت می‌گذارد از اقوام نَسَبی آیت‌الله مکارم شیرازی است و کلاس‌های اخلاقی وی، روزهای چهارشنبه در حوزه علمیه حجت‌بن الحسن(ع) برپا بود. همچنین این استاد اخلاق هر روز پس از نماز ظهر و عصر برای مردم سخنرانی و راهنمایی برای عاشقان طریق الهی بود.
در حال حاضر آیت‌الله طاهری شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نیکان تهران بستری است و وضعیت جسمی مناسبی ندارد.
آیت‌الله طاهری شیرازی فرزند مرحوم آیت‌الله سید محمد جعفر و نوه مرحوم آیت‌الله سید محمد طاهر مجاهد از بزرگان و علمای شیراز است. وی از شاگردان و معتمدان آیت‌الله العظمی بروجردی است و 16 سال در محضر این استاد و عالم وارسته به تحصیل پرداخت.
آیت‌الله طاهری شیرازی در سال 1340 به درخواست آیت‌الله بروجردی برای مبارزه با بهائیت شمال تهران در شمیران و چیذر مستقر شد.
از خداوند متعال برای این عالم فرزانه شِفای عاجل را خواستار است.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 432669
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *