۰

اکثر رسانه‌ها از روی دلسوزی دولت را نقد می‌کنند/ اجازه دهیم جوانان در همین فضای محدود به فعالیت هنری خود ادامه دهند

نوش آبادی گفت: ما رسانه‌ای نداریم که دارای پروانه رسمی باشد و در برابر نظام قرار گیرد، اکثریت رسانه‌ها از روی دلسوزی دولت را نقد می‌کنند.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از آناج، حسین نوش آبادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به قابلیت‌های فرهنگی و تاریخی استان، اظهار داشت: تبریز افتخار ایران اسلامی است و ادیبان و سیاستمداران نامداری را تحویل جامعه داده است.
وی ادامه داد: سال جاری توسط مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام نهاده شده و چنانچه از ظرفیت‌های آذربایجان‌شرقی استفاده شود، این استان به عنوان پایلوت در سطح کشور معرفی می‌گردد.
معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد خواستار حمایت اهالی فرهنگ و هنر از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد شد و ابراز کرد: تمامی مدیران طبق سیاست‌های تعیین شده موظف‌اند در امور و تصمیمات خود با صاحب نظران مشورت کنند، آقای صفی‌پور در طول مدتی که عهده‌دار این مسئولیت بود به خوبی این سیاست را اجرا کرد.
وی توضیح داد: دولت تدبیر و امید در فضای رسانه‌ای سعی دارد خود را درگیر حواشی نکند چراکه اگر این‌گونه باشد از مسایل اصلی و متن ماجرا دور خواهد شد؛ اگر رسانه‌ها اعم از خصوصی و دولتی مطلبی منتشر کنند که بی‌پایه باشد مضموم بوده و اگر در پی کشف حقیقت بروند مستحسن است.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه در کشور رسانه معاند وجود ندارد، عنوان کرد: رسانه‌های معاند در خارج از کشور فعالیت دارند و مطبوعات داخلی را صرفا می‌توان به مخالف و موافق تقسیم کرد؛ اغلب رسانه‌های داخلی ما از روی دلسوزی دولت را نقد می‌کنند.
وی متذکر شد: ما نباید سدی در برابر فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشیم؛ اگر نگاه‌ها به هنر نشأت گرفته از دیدگاه حکومتی و رهبری نظام باشد اکثریت مشکلات حل می‌شود.
نوش‌ آبادی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت هنر، تشریح کرد: ما باید در برابر نقاط ضعف اغماض کنیم و اجازه دهیم جوانان با همین محدودیت‌هایی است که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت کنند و آنان را ترد نکنیم چراکه اگر غیر از این باشد راه پیشرفت مسدود شده و بیگانگان ابتذال را ترویج خواهند داد.
وی بیان داشت: ما نباید در برابر هنرمندان موضع‌گیری کنیم و اگر خطایی از آنان سر زد همه هنرمندان را زیر سوال نبریم.
در این آیین، محمد محمدپور به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی و از زحمات صفی‌پور قدردانی شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 432858
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *