۰
دبیر حرکت مردمی تولید پوستر"خط سرخ" مدافعان حرم

کارگاه تولید پوستر «خط سرخ» مدافع حرم حرکتی مردمی است/ احساس کردیم باید به شهدای مدافع حرم ادای دین کنیم کارگاه تولید پوستر «خط سرخ» مدافع حرم حرکتی مردمی است/ احساس کردیم باید به شهدای مدافع حرم ادای دین کنیم

دبیر حرکت مردمی تولید پوستر"خط سرخ" گفت: تنها عاملی که برای تولید کنندگان مورد تشویق بوده همان نام شهدا است که دوستان را مجاب به انجام کار می‌کرد.
کارگاه تولید پوستر «خط سرخ» مدافع حرم حرکتی مردمی است/ احساس کردیم باید به شهدای مدافع حرم ادای دین کنیم کارگاه تولید پوستر «خط سرخ» مدافع حرم حرکتی مردمی است/ احساس کردیم باید به شهدای مدافع حرم ادای دین کنیم
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما، مجلسی در خصوص کارگاه تولید پوستر"خط سرخ" در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه کارگاه تولید پوستر «خط سرخ» با هدف پاسداشت مجاهدت شهدای جبهۀ مقاومت اسلامی و ادای دین هنرمندان گرافیست به مدافعان حرم برگزار شده است، اظهار داشت: از اسفند سال گذشته به این نتیحه رسیدیم که در ارتباط با شهدای مدافع حرم تصویر خوبی تولید نشده و در این حوزه دارای فقر بصری شدیدی هستیم.
 
 
وی با بیان اینکه موضوع شهدا ظرفیت این را داشت که ما کاری جهادی انجام دهیم، افزود: فراخوانی منتشر کردیم که هیچ برگزیده ای نداشته و هیچ هیات داوری این اثرها را مورد ارزیابی قرار نمی دهد.
 
 
وی با اشاره به اینکه تنها عاملی که برای تولید کنندگان مورد تشویق بوده همان نام شهدا است که دوستان را مجاب به انجام کار می‌کرد، بیان داشت: در برخی استان های کشور اقدام به برگزاری کارگاهی در خصوص تولید پوستر شهدای مدافع حرم کردیم که ایده پردازی از مهمترین محورهای برگزاری این دوره ها بوده است.
 
 
دبیر حرکت مردمی پوستر خط سرخ ادامه داد: قرار این است که این اثرات در فضای مجازی، شهرها، مراکز فرهنگی، گالری ها و...توزیع شود تا عموم مردم بتوانند از این آثار بازدید کنند.
 
 
مجلسی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت این حرکت، مردمی بودن آن است، گفت: ارتباط ما با نهاد های دیگر در حدی است که اگر سازمان های مصرف کننده نیازی به کارهای ما داشته باشند تولیدات را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.
 
 
وی در ادامه اضافه کرد: دوستانی که برای شهدای مدافع حرم اثراتی را تولید کرده اند از نسل سوم و چهارم انقلاب هستند و ما سعی کرده ایم با دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم هم ادای دین هنرمندان گرافیست به شهدا صورت پذیرد و هم از این دیدار ها  ایده هایی را برای تولید اثر کسب کنیم.
 
 
گفتنیست فراخوان پوستر خط سرخ به همت نهضت مردمی پوستر انقلاب، کانون هنر شیعی و مجمع طراحان گرافیک انقلاب‌اسلامی (آیه) منتشر شده که پیش از این کارگاههای منطقه ای آن درتهران، اصفهان، زاهدان، اهواز و ساری و مشهد برگزار شده بود.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 433362
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *