۰
خطای ۱۵ درصدی در حذف یارانه‌ بگیران غیرنیازمند/ بانک‌های اطلاعاتی دقیق‌تر شده‌اند

خطای ۱۵ درصدی در حذف یارانه‌ بگیران غیرنیازمند/ بانک‌های اطلاعاتی دقیق‌تر شده‌اند

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وجود بانک‌های اطلاعاتی دقیق برای حذف یارانه ثروتمندان خبر داد و در عین حال گفت: درصد خطای حذف یارانه‌بگیران را به ۱۵ درصد می‌رسانیم.
خطای ۱۵ درصدی در حذف یارانه‌ بگیران غیرنیازمند/ بانک‌های اطلاعاتی دقیق‌تر شده‌اند
به گزارش سرویس اقتصادی تفتان ما،سید احمد میدری معاون امور رفاهی وزیر تعاون، درباره روند حذف یارانه‌ بگیران پس از مصوبه جدید مجلس درباره حذف الزام گفت: این الزام حذف شده اما حذف یارانه‌بگیران، همچنان ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بانک‌های اطلاعاتی دولت برای حذف یارانه بگیران غیرنیازمند دقیق‌تر شده است گفت: سعی می‌کنیم درصد خطای حذف را به 15 درصد برسانیم و دقت حذف آنان 85 درصد باشد که درنهایت با کاهش اعتراضات مواجه باشیم.
میدری با بیان اینکه حذف یارانه‌بگیران ثروتمند کار بسیار دشواری است افزود: اقدامات مهمی در سطح وزارتخانه برای کاهش درصد خطا انجام شده و امید داریم در آینده منابع حاصل از حذف یارانه‌ها در بخش‌های زیربنایی از جمله اشتغال هزینه شود تا انتفاع عمومی ایجاد کنیم.
به گزارش فارس، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز درباره حذف یارانه ثروتمندان گفته بود به منظور شناسایی بهتر و دقیق‌تر مشمولان، پایگاه اطلاعاتی با دقت بالا را تدوین کردیم که گامی مثبت و پرقدرت اجتماعی محسوب می‌شود؛ در این باره دولت به حذف افراد غیرنیازمند از لیست یارانه‌بگیران اعتقاد راسخ دارد چرا که یارانه مستحق اقشار کم درآمد و دهک‌های پایین جامعه است.
وزیر رفاه محل هزینه کرد حذف یارانه‌ها را در بخش‌هایی مهمی از جمله اشتغال، درمان و بهداشت اعلام کرد.
انتهای پیام/فارس
 
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 434602
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *