۰
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش:

تعهد ایجاد اشتغال در خاش ۱۰۰ درصد شد

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش، گفت: تعهد ایجاد اشتغال در خاش ۱۰۰ درصد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، هوشنگ ریگی صبح امروز در حاشیه دیدار با مدیر کارگروه امداد امام خمینی (ره) خاش، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: سهم شهرستان خاش در سال جاری ایجاد شغل برای هزار و ۵۵۵ نفر بوده و تا این لحظه هزار و ۵۶۳ ثبتی داشته‌ایم که بالای ۱۰۰ درصد پیشرفت ثبت آمار در سامانه رصد اشتغال را نشان می‌دهد.
 
 مدیر اداره تعاون و رفاه اجتماعی بیان کرد: سهم کمیته کارگروه امداد امام خمینی (ره) خاش نیز ایجاد شغل برای ۶۳۷ نفر بوده که این ارگان تاکنون ۱۰۰ درصد به تعهدات خود عمل کرده است.
 
 ریگی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه در ۱۱ اسفندماه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری را در پیش داریم و رئیس‌جمهور نیز خواهان عمل به تعهدات حوزه اشتغال استان‌ها بوده، بر همین اساس استاندار سیستان و بلوچستان به تمام دستگاه‌های استان مهلت داده‌اند، تا ۱۵ بهمن‌ماه آمار خود را در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند و از ۱۶ بهمن این سامانه غیرفعال و از دسترس خارج خواهد شد.
 
 وی گفت: دولت متعهد شده سالیانه یک میلیون شغل ایجاد و یک میلیون مسکن بسازد، بنابراین با عزمی جدی این موضوع را دنبال می‌کند، بنابراین مدیران ادارات و نهادها باید از فرصت در اختیار نهایت بهره را ببرند تا بتوانند در تحقق وعده‌های دولت سهیم باشند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 453742
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *