۰
۱

نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در ۱۲ نقطه از استان بوشهر برگزار می‌شود

دبیرستادبازسازی واقعه غدیرخم استان بوشهر گفت: سال گذشته نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در ۱۲ شهرستان استان بوشهر برگزار شد و به عنوان یکی از استان های برتر در اجرای این نمایش معرفی شدیم و امسال هم این نمایش در ۱۲نقطه از استان بوشهر برگزار می شود.
نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در ۱۲ نقطه از استان بوشهر برگزار می‌شود
به گزارش سرویس مذهبی تفتان ما،عباس درویشی دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیراستان بوشهر با بیان اینکه نمایش واقعه غدیرخم در ۱۲ شهرستان این استان برگزار می شود، گفت: غدیر استمرار راه رسالت و نبوت است و این دشمنی‌هایی که درباره این واقعه صورت می‌گیرد حقانیت غدیرخم را بیشتر آشکار می‌کند و پیام غدیر در جامعه باید به طور عمومی مطرح شده و همه مردم باید با پیام نجات‌بخش غدیر در جامعه آشنا شوند.
وی ادامه داد: از کمک های مردمی جهت برگزاری این نمایش استفاده شده است. سال۹۴ این نمایش در ۱۲ نقطه شهرستانی استان بوشهر برگزار شد و از سوی ستاد باز سازی واقعه غدیر کشور  جزء برترین های کشوری معرفی گردید.

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیرخم استان بوشهر با بیان اینک عید غدیر یکی از مهم‌ترین عیدهای امت اسلامی است، افزود: غدیر روز اکمال دین و عید اکبر است و مهمترین وظیفه مسلمانان انتقال پیام غدیر خم به تمام جهانیان و نسل‌های آینده است و نباید از یاد برد که مهم‌ترین علت عقب‌ماندگی و انحراف و اختلاف در جهان اسلام را ناشی از عدم درک درست و صحیح از پیام واقعه غدیر است.

وی افزود: دراین نمایش، پیامبر اسلام(ص) در حج الوداع از سوی خداوند وحی دریافت می کند تا برای اکمال و اتمام دین اسلام به عنوان نعمت خدا برای همه مسلمانان مولای متقیان امام علی(ع) را به جانشینی خود در محلی به نام غدیر خم معرفی کند و  ایجاد پیوند ارزشی بین ولایت اهل بیت(س) و نسل های انقلاب اسلامی، کمک به درک بیشتر از معارف الهی و ارزش های معنوی و الهی و افزایش معرفت بسیجیان و حلقه های صالحین از واقعه غدیر خم از اهداف بازسازی این واقعه مهم تاریخی به شمار می رود که امسال هم همانند سال های گذشته، شاهد برگزاری این نمایش در شهرستان های بوشهر خواهیم بود.

درویشی در پایان بر لزوم تبیین خطبه‌ غدیر به صورت صحیح در جامعه تاکید کرد و پیروی از ولایت و دین‌داری را عامل  پایداری ملت ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی برشمرد و گفت: دشمنان برنامه‌های مختلفی را برای مقابله با انتقال پیام صحیح غدیر دارند که این دشمنی‌ها باعث روشن‌تر شدن و آشکارسازی حقانیت غدیر می‌شود.
انتهای پیام/ 
 
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 434684
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
Iran, Islamic Republic of
خاش شده تگزاس ایران. آبرونزاشتن