۰
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس

رشد سالانه 11 درصدی آسیب های اجتماعی در کشور/ پایگاه اورژانس اجتماعی در میاندوآب راه اندازی می شود

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و خدمات دهی به مردم در زمینه اجتماعی، با پیگیری های انجام گرفته، مقرر شده تا به زودی اورژانس اجتماعی در میاندوآب مستقر شود.
رشد سالانه 11 درصدی آسیب های اجتماعی در کشور/ پایگاه اورژانس اجتماعی در میاندوآب راه اندازی می شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما
 همایون هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره اینکه مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از امور لازم و ضروری است، اظهار کرد: از آنجائیکه بر اساس آمار اعلام شده به بنده سالانه 11 درصد آسیب های اجتماعی در کشور رشد می کنند، لذا باید به این موضوع توجه جدی داشت.
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش آسیب های اجتماعی نیازمند مداخله، پیشگیری و طراحی زیر ساخت های لازم بر اساس یک افق چند ساله برای جلوگیری از آنها است.
وی با بیان اینکه در میاندوآب نیز با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر به این موضوع باید توجه جدی و رسیدگی شود، گفت: در همین راستا با پیگیری های انجام گرفته، مقرر شده تا به زودی اورژانس اجتماعی در این شهرستان مستقر شود.
هاشمی تصریح کرد: تجهیزات این مرکز توسط بهزیستی تدارک دیده شده و درکنار آن پایگاه سلامت اجتماعی نیز در کوی هایی مانند شهید اکبرنژاد راه اندازی شود.
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید علاوه بر توسعه صنعتی باید در مباحث اجتماعی هم رشد داشته باشیم، اظهار کرد: راه اندازی این مراکز و پایگاه ها در راستای مباحث شهروندی ، امنیت روانی و سلامت اجتماعی موثر بوده و می تواند در مسیر توسعه گام خوبی به شمار آید.

انتهای پیام/زرین خبر
 
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 435190
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *