۰
دبیر علمی یازدهمین کنگره غدد درون ریز و متابولیسم:

بی توجهی به بیماری‌های غدد ناتوانی دائمی و مرگ را به دنبال دارد/ آغاز به کار کنگره سه روزه غدد درون ریز و متابولیسم

دبیر علمی یازدهمین کنگره غدد درون ریز و متابولیسم گفت: اطلاع ار دستاوردهای علمی جدید به درمان کامل و بهتر بیماری‌ها کمک می‌کند. در این کنگره با مشارکت گذاشتن یافته‌های علمی جدید در درمان بیماری‌ها تلاش می‌کنیم.
بی توجهی به بیماری‌های غدد ناتوانی دائمی و مرگ را به دنبال دارد/ آغاز به کار کنگره سه روزه غدد درون ریز و متابولیسم
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما حسین دلشاد دبیر علمی یازدهمین کنگره غدد درون ریز و متابولیسم گفت: بیماری‌های غدد و متابولیسم ارگان‌های مختلف بدن را درگیر می‌کند و بی توجهی به آنها و تاخیر در مان درمان باعث ناتوانی دائمی و مرگ می‌شود. 
وی اضافه کرد: اطلاع از دستاوردهای علمی جدید به درمان بهتر بیماری کمک می‌کند و همین دلیل در این کنگره با مشارکت گذاشتن جدیدترین یافته‌های علمی سعی می‌کنیم در درمان بهتر بیماری‌ها موفق تر عمل کنیم. 
دلشاد افزود: این کنگره به همت پژوهشکده غدد درون ریز دانشگاه شهید بهشتی و انجمن غدد همچنین با همکاری وزارت بهداشت و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد و طی سه روز مهمترین پیشرفت‌ها در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم عرضه می‌شود. 
دبیر علمی کنگره تصریح کرد: ما در این سه روز مهمانانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، هلند، دانمارک، مالزی و ... خواهیم داشت که موضوعات مختلف را به مشارکت می‌گذارند. همچنین دبیرخانه این کنگره 350 مقاله پژوهشی دریافت کرد که پس از بررسی آنها 60 مقاله ارائه و تعداد به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
دبیر علمی کنگره در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ویژه این کنگره ارائه برنامه‌های علمی مراقبت پرستاری از بیماران متابولیسم است تا به این وسیله به مهارت عملی و دانش علمی پیراپزشکان افزوده شود. 
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 435235
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *