۰
معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان‌های نیمه‌تمام کشور تکمیل می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کشور بیمارستان‌های نیمه‌تمام متعددی در سال‌های گذشته به حال خود رها شده بود که ما در صدد تکمیل و راه‌اندازی آنها هستیم.
بیمارستان‌های نیمه‌تمام کشور تکمیل می‌شود
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان مامحمد جعفر علیزاده عصر امروز در جریان بازدید از روند احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر اظهار کرد: این بیمارستان با گذشت سه سال پیشرفت 92 درصدی دارد و تلاش بر این است تا در دهه فجر بیمارستان شهرستان کوثر به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در تکمیل بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم در قالب نظام سلامت تلاش فراگیری را آغاز کرده است، تصریح کرد: امیدواریم در سطح کشور علاوه بر تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام، به سمتی حرکت کنیم تا این بیمارستان‌ها با تجهیزات مناسب نیز در بخش‌های مختلف تخصصی و عمومی به بهره‌برداری برسند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان کوثر علاوه بر بخش اورژانس شامل چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان است که قابلیت افزایش تخت‌های این بیمارستان وجود دارد.
علیزاده بیان کرد: در کشور بیمارستان‌های نیمه‌تمام متعددی در سال‌های گذشته به حال خود رها شده بود که ما در صدد تکمیل و راه‌اندازی آنها هستیم.
مدیر سازمان مجری ساخت ساختمان‌های دولتی افزود: علاوه بر ساخت بیمارستان، وزارت راه و شهرسازی ساخت مجموعه‌های اداری و دولتی را نیز در ابعاد مختلف در اولویت قرار داده و تلاش بر این است تا بتوانیم در سریعترین زمان پروژه‌ها را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم که این رویکرد وزارت راه و شهرسازی نیازمند جذب اعتبارات و تخصیص کامل منابع است.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 435342
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *