۰
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

واژگونی اتوبوس زائران محور اقلید پیش‌زمینه ساخت سوله 100 تختخوابی بحران در یاسوج

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی اتوبوس زائران محور اقلید پیش‌زمینه ساخت سوله 100 تختخوابی بحران در یاسوج بود.
واژگونی اتوبوس زائران محور اقلید پیش‌زمینه ساخت سوله 100 تختخوابی بحران در یاسوج
به گزارش سرویس حوادثتفتان ما،از یاسوج، ظهر دیروز با حضور مسؤولان استانی، مسؤولانی از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، مجمع خیرین سلامت استان و همچنین مسؤولان بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج سوله 100 تختخوابی بحران در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج کلنگ‌زنی شد.
در این آیین پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هنگام حوادث و بحران‌ها از جمله در زلزله و سیل و تصادفات جاده‌ای به مکانی برای درمان اولیه مجروحان و مصدومان نیاز داریم اظهار کرد: استارت این کار در همان شب تصادف اتوبوس زائران یزدی به سمت خوزستان و در جاده اقلید به یاسوج زده شد.
این مسؤول گفت: در همان شب و در نشستی که به صورت ویژه در محل بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج برگزار کردیم قرار بر این شد که این سوله با 100 تختخواب و در زیربنای 400 متر مربع با اعتبار 350 میلیون تومانی که ما در استانداری آن را تأمین خواهیم کرد ساخته شود.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام بزرگ و هوشمندانه دستگاه‌های امدادرسان استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از اورژانس 115 و هلال‌احمر و همچنین شهرداری یاسوج در اعزام نیروهای خود به استان فارس برای کمک به مصدومین حادثه گفت: مردم یزد اکنون از این کار ما به نیکی یاد می‌کنند.
نیک‌اقبالی گفت: در همین زمینه استاندار یزد نامه‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشته و این گونه خطاب قرار داده که به واسطه اقدام انسان‌ دوستانه‌ای که داشتید بر پیشانی شما بوسه می‌زنم.
به گزارش فارس متن نامه استاندار یزد به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای سیدموسی خادمی
استاندار ارجمند کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
بی‌گمان رویدادهای ناخوشایندی همچون تصادفات دلخراش جاده‌ای دل هر انسانی را به درد می‌آورد، به ویژه آنکه جان باختگان و مصدومان حادثه اخیر از هم میهمانان و زائران حسینی بودند.
زائرانی که از یزد راهی دیار عشق و ایثار و کربلای معلی بودند، اما آنچه پس از این گونه پیشامدها می‌تواند مرهمی بر دل‌های رنجیده بازماندگان باشد و به نحوی تسلی خاطر آنها را فراهم سازد. توجه به خانواده این عزیزان و رسیدگی زودهنگام به زخمی شدگان و آسیب‌دیدگان است.
لذا از جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و مجموعه دستگاه‌های امدادی و عملیاتی، به ویژه مسئولین بیمارستان و تیم پزشکی استان که به گونه‌ای شایسته و بایسته در رسیدگی به مصدومان حادثه، جانانه همت نمودند و چون فرشتگان نجات برای بهبود مصدومان تلاش و از خودگذشتگی نشان دادند تقدیر و تشکر می‌نمایم و به نمایندگی از مردم شریف، نجیب و سوگوار استان یزد، به پاس همه آنچه انجام داده‌اید، بر پیشانی شما بوسه می‌زنم و دستان پر مهرتان را به گرمی می‌فشارم.
شادکامی، تندرستی و سربلندی جنابعالی و همه همکاران آن استان را از خداوند بزرگ خواهانم.
انتهای پیام/فارس
 
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 435684
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *