۰
رئیس اورژانس کشور اعلام کرد

سقوط سواری تویوتا به رودخانه دلگان/ ریزش آوار در ایرانشهر

رئیس اورژانس کشور با اشاره به سقوط سواری تویوتا به داخل رودخانه دلگان در سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل، گفت: همچنین وقوع سیل در ایرانشهر سبب ریزش آوار در برخی از مناطق این شهر شده است.
سقوط سواری تویوتا به رودخانه دلگان/ ریزش آوار در ایرانشهر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،پیرحسین کولیوند، در ارتباط با گزارش سیل در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ایرانشهر بر اثر وقوع سیل و ریزش آوار 2 مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان خاتم‌الانبیاء محل منتقل شدند. 
همچنین 4 مصدوم بر اثر سقوط سواری تویوتا در رودخانه دلگان دچار حادثه شدند که پس از نجات آنها توسط نیروهای امدادی، به صورت سرپایی درمان یافتند. 
وی با اشاره به انتقال 3 زن باردار از منطقه حادثه‌دیده دلگان به مراکز درمانی افزود: 10 محور در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها مسدود شد. 
رئیس اورژانس ادامه داد: محورهای جلگه ـ بزمان، دلگان ـ ایرانشهر، زهکلوت ـ کنارک، جاسک ـ ایرانشهر، مهرستان ـ جلگه، سنوج ـ رمشک، نیک‌شهر ـ بنت، چاهان ـ زرآباد، خیرآباد ـ ابتر در جنوب سیستان و بلوچستان جزو محورهایی بوده که به دلیل طغیان رودخانه مسدود شده‌اند. 
کولیوند بیان داشت: یک دستگاه مینی‌بوس نیز ساعت 7 صبح امروز در کیلومتر 20 نیشابور ـ سبزه‌وار واژگون شد که دو پایگاه زمینی نیروهای آن به محل فراخوان شده و اقدامات لازم را جهت کمک به مصدومان که 11 نفر بودند انجام دادند. 
انتهای پیام/فارس
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 436237
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *