۰

مشکلات خود را با «فوق تخصص ریه» در مطب مجازی مطرح کنید

خسرو آگین فوق تخصص ریه و رئیس بخش ریه بیمارستان لقمان هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات پزشکی هموطنان در زمینه بیماری‌ها و مشکلات ریه مهمان برنامه مطب مجازی خواهد بود.
مشکلات خود را با «فوق تخصص ریه» در مطب مجازی مطرح کنید
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،این خبرگزاری در راستای ارتقای سطح دانش سلامت مردم و فراگیری دانش در زمینه شناخت و پیشگیری از بیماری‌ها مطالب آموزشی و مصاحبه‌هایی را با بهره‌گیری از بهترین متخصصان کشور که هر هفته مهمان برنامه مطلب مجازی هستند منتشر می‌کند.
همچنین برای بالا بردن سطح خدمت‌رسانی و ارتقای سلامت در جامعه و تعامل دو سویه مخاطبان فارس می‌توانند پرسش‌های خود را از پزشک مهمان هفته تا پایان روز جمعه 22 بهمن‌ماه از طریق شماره تلفن 02188911667 یا ID تلگرامی fars_health@ مطرح کرده و پاسخ‌های خود را هفته آینده از طریق صفحه مطب مجازی  دریافت کنند.
دکتر خسرو آگین عضو هیأت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فوق تخصص ریه و رئیس بخش ریه بیمارستان لقمان هفته آینده مهمان برنامه مطلب مجازی در خبرگزاری فارس خواهد بود.
شما مخاطبان می‌توانید مشکلات خود را در زمینه بیماری‌های تنفسی، ریوی و عفونت‌های ریه از طریق روش‌های اعلام شده مطرح کنید.
 
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 436412
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *