۰

اسبقیان: صحبت‌های مطرح شده نشر اکاذیب است/ دوست دارند فدراسیون ژیمناستیک آشفته باشد

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: این روزها صحبت‌هایی در مورد قسم من مطرح شده که نشر اکاذیب و قابل پیگیری است.
اسبقیان: صحبت‌های مطرح شده نشر اکاذیب است/ دوست دارند فدراسیون ژیمناستیک آشفته باشد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،سیدشروین اسبقیان در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک ثبت‌نام خواهید کرد یا خیر، گفت:‌ تعدادی از دوستان، پیشکسوتان و ورزشکاران نسبت به بنده لطف دارند و از من خواسته‌اند تا در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ثبت‌نام کنم، اما در حال بررسی شرایط هستم و تا روز آخر تصمیم نهایی را خواهم گرفت.
وی در ادامه افزود: حضور ما در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک دو شرط دارد اول اینکه خودمان بخواهیم و به نتیجه برسیم و دوم اینکه چون کارمند وزارت ورزش و جوانان هستیم باید از مسئولان ورزش برای حضور در انتخابات مجوز لازم را بگیریم. البته منعی برای حضور در انتخابات نداریم، اما باید برای ثبت نام به دلیل اینکه کارشناس وزارت ورزش و جوانان هستیم مجوز داشته باشیم. به هر حال من هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام و تا 9 اردیبهشت ماه که آخرین روز ا ست به جمع‌بندی نهایی خواهم رسید. 
وی در واکنش به این سؤال که دلیل اینکه این روزها در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود که شما در نخستین روز از حضورتان در فدراسیون ژیمناستیک قسم خورده‌اید که در انتخابات شرکت نخواهید کرد و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر،‌گفت: این صحبت‌ها نشر اکاذیب است و افرادی که این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند جرم آنها قابل بررسی است، چرا که این صحبت‌ها تشویش اذهان عمومی است و قابل پیگیری است. بنده به هیچ عنوان این صحبت‌های مطرح شده را تأیید نمی‌کنم. 
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در ادامه خاطرنشان کرد: من یکبار گفته‌ام که تصمیم قطعی برای ثبت‌نام در فدراسیون نگرفته‌ام و اینکه حالا افرادی که منافع‌شان در خطر است آمده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند من به خون شهدا قسم خورده‌ام که در انتخابات فدراسیون ثبت‌نام نمی‌کنم، اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. باز هم می‌گویم این صحبت‌ها نشر اکاذیب است. آنهایی که دوست ندارند فدراسیون با نظم کارهایش را انجام دهد و به دنبال این هستند که فدراسیون آشفته باشد، چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. ما در راستای منظم بودن مسائل مالی و مسائل فرهنگی در این مدت تلاش کرده‌ایم. 
انتهای پیام/thvs
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 437779
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *