۰

نقش برادر یکی از مسئولان عالی رتبه وزارت بهداشت در واگذاری تخت‌های دیالیز به بخش خصوصی

سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با واگذاری بخش‌هایی از تخت‌های دیالیز به بخش خصوصی و ارتباط برادر یکی از مسئولان ارشد وزارت بهداشت گفت: اقدامات ما صد درصد قانونی بوده است ولی اگر مدارکی دارید به مراجع مربوطه اعلام کنید.
نقش برادر یکی از مسئولان عالی رتبه وزارت بهداشت در واگذاری تخت‌های دیالیز به بخش خصوصی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،ایرج حریرچی در نشست خبری مبنی بر واگذاری بخش‌هایی از تخت‌های دیالیز به بخش خصوصی و ارتباط برادر یکی از مسئولان ارشد وزارت بهداشت در این زمینه اظهار داشت: ما هیچ اطلاعی نداریم، البته ما کار قانونی انجام داده‌ایم و در ارتباط با بخش دیالیز به بخش خصوصی آگهی داده، مناقصه برگزار کرده که از طریق آن شرکت‌هایی برنده شده و سازمان‌های نظارتی نیز نظارت انجام می‌دهند.
وی افزود: اگر بتوانند این شرکت‌های خصوصی قسمتی از اقدامات را در جاهایی که مطابق با معیار ماست خرید خدمت صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد: ولی هرگونه تخلف در هر جا توسط هر کسی متصور باشد، خواهش می‌کنم به مراجع قانونی اعلام کنید تا برخورد لازم قانونی صورت گیرد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از ارتباط برادر یکی از مسئولان ارشد در زمینه واگذاری بخش‌هایی از تخت‌های دیالیز اطلاعی دارید یا خیر، گفت: من اظهارنظر نمی‌کنم ولی کار ما صدر درصد قانونی است؛ اگر مدارکی دارید لطفاً به مراجع قانونی اعلام کنید.
حریرچی در ادامه با اشاره به اینکه شناسنامه عملکردی کسانی که در حوزه بهداشت و درمان کمک می‌کنند مشخص است، گفت: فکر نمی‌کنم برخی افراد خیلی دلسوزتر نسبت به نظام سلامت و بیت‌المال باشند، ولی بااین‌وجود اگر کسی اطلاعی از تخلفی دارد اقدام قانونی را انجام دهد، ولی سعی نکنند برای حوزه بهداشت و درمان حاشیه‌سازی کنند.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت امروز 280 تخت در بیرجند افتتاح، دو روز پیش نیز 400 تخت در اهواز افتتاح کرد و بزرگ‌ترین بیمارستان غرب کشور نیز به بهره‌برداری رسید که می‌توان نتیجه گرفت اصل خدمت‌رسانی به مردم موردتوجه است.
وی گفت: البته هیچ ادعایی نداریم که در کارهایی با این حجم اشتباهی وجود ندارد، ولی به حاشیه کشاندن موضوعات نیز درست نیست.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 437193
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *