۰

پیکر احمد عزیزی بر روی دستان مردم کرمانشاه تشییع شد+ تصاویر

پیکر احمد عزیزی، این شاعر انقلابی از محل مسجد جامع کرمانشاه به سمت میدان آزادی بر روی دستان مردم قدر‌شناس و هنرپرور استان تشییع شد.
پیکر احمد عزیزی بر روی دستان مردم کرمانشاه تشییع شد+ تصاویر
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر احمد عزیزی، شاعر نام‌آشنای کرمانشاه صبح امروز پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله شیخ مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی‌فقیه در استان از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه آغاز شد.

پیکر این شاعر انقلابی از محل مسجد جامع کرمانشاه به سمت میدان آزادی بر روی دستان مردم قدر‌شناس و هنرپرور استان تشییع و پس از قرائت پیام تسلیت مقام معظم رهبری‌ «درگذشت شاعر انقلابی و چیره‌دست مرحوم احمد عزیزی را که پس از بیماری پررنج و دیرپای او اتفاق افتاده است به جامعه‌ ادبی کشور و اهالی شعر و هنر خصوصاً مردم عزیز استان کرمانشاه و به‌ویژه به خانواده‌ گرامی او که در این گرفتاری 9 ساله غمخوار و شریک او بودند، تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم و اجر و تسلّا برای آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم»، در قطعه «مقبرةالشعرا» باغ فردوس این شهر به‌خاک سپرده شد.

براساس این گزارش، مراسم ختم و بزرگداشت احمد عزیزی امروز از ساعت 14 تا 15:30 دقیقه در مسجد محمد‌ رسول‌الله(ص) شهرک حافظیه کرمانشاه برگزار می‌شود.

احمد عزیزی شاعر انقلاب که از پانزدهم اسفند‌ماه سال 86 به‌ علت کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان بستری بود، عصر روز دوشنبه 16 اسفند‌ماه جاری در بیمارستان امام رضا‌(ع) کرمانشاه درگذشت.

گفتنی است، در مراسم خاکسپاری احمد عزیزی، علیرضا قزوه پیشکسوت‌ و شاعر بنام انقلاب اسلامی، بیژن ارژن شاعر بنام کرمانشاهی و جمعی از مسؤولانی استانی حضور داشتند.
انتهای پیام/فارس
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 437304
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *