۰

علی عرب‌زاده تیتراژ «جوراب شو» را می‌سازد/ اولین نمایش فیلم در جشنواره کودک

داریوش بابائیان گفت: تیتراژ فیلم سینمایی «جوراب شو» توسط علی عرب‌زاده در مرحله ساخت است و به احتمال زیاد تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد.
علی عرب‌زاده تیتراژ «جوراب شو» را می‌سازد/ اولین نمایش فیلم در جشنواره کودک
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،داریوش بابائیان  در ارتباط با روند فیلم سینمایی «جوراب شو» که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد گفت: در حال حاضر تیتراژ این فیلم سینمایی توسط علی عرب‌زاده در مرحله ساخت است و به احتمال زیاد تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد و مونتاژ نهایی انجام می‌شود.
وی در ادامه افزود: اولین نمایش این فیلم در جشنواره کودک اصفهان خواهد بود و ما نیز امیدوارم بازخورد خوبی از مخاطبین فیلم در جشنواره دریافت کنیم.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» در ادامه عنوان کرد: صداگذاری فیلم سینمایی «جوراب شو» توسط حامد رزی به اتمام رسیده است. این اثر برای کودکان است و آنها به همراه خانواده‌های‌شان می‌توانند به سینما بروند و از دیدن لذت ببرند. یکی از دغدغه‌های شخص خودم هم این بوده است که تمام سنین با دیدن این فیلم کودک سرگرم شوند و لذت ببرند.
او گفت: دغدغه ابتدایی خودم در حوزه کودک و نوجوان بوده است و اولین گام‌های خود را در سینما با حضور در این عرصه برداشتم که «اتل متل توتوله»، «کاکولی» و «تند بار» جزو این آثار هستند. 
سحر ولد بیگی، حمیدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان از بازیگران این اثر هستند البته از  2 بازیگر تئاتری و چند بازیگر خردسال هم در فیلم سینمایی «جوراب شو» ایفای نقش خواهند کرد.
 از عوامل پشت صحنه «جوراب شو» هم می توانم به مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، طراح گریم: رضا سعیدی، مدیر تولید: کیان باباییان، تدوین: حامد رضی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، عروسک گردانان و صدا پیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعضی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور و ... اشاره کرد.
انتهای پیام/

فارس
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 437759
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *