۰

اعزام کاروان ۲۰ نفره قرآنی به حج ۹۶/ برگزاری آزمون حج ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه

قائم مقام کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن از اعزام کاروان قرآنی جمهوری اسلامی به حج ۱۳۹۶ خبر داد و گفت: آزمون انتخابی کاروان روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
اعزام کاروان ۲۰ نفره قرآنی به حج ۹۶/ برگزاری آزمون حج ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند.
سید‌علی سرابی قائم مقام کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن در گفت‌وگو با فارس از اعزام کاروانی قرآنی جمهوری اسلامی به حج 1396 خبر داد و گفت: امسال کاروان قرآنی کشور متشکل از تعدادی از قاریان، حافظان و اساتید قرآن کریم به مراسم حج ابراهیمی اعزام می‌شوند.
وی از برگزاری آزمون انتخابی حج 96 خبر داد و گفت: امسال هم طبق سنوات گذشته برای انتخاب اعضای کاروان آزمون انتخابی در روز‌های 26 و 27 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و بخشی از اعضای کاروان از این طریق انتخاب خواهند شد.
قائم مقام کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان درباره ترکیب کاروان نور امسال گفت: امسال یک حافظ قرآن، یک گروه تواشیح و تعدادی از قاریان و اساتید قرائت اعضای کاروان را تشکیل خواهند داد.
سرابی درباره اعزام برگزیدگان سال گذشته گفت: پارسال از قبل می‌دانستیم که حج برگزار نمی‌شود از این رو آزمون برگزار نکردیم و اعضای کاروان به هیچ وجه معرفی نشدند به همین جهت امسال به صورت مجزا آزمون برگزار و دیگر اعضا را از بین نفرات برتر مسابقات امسال و دیگر اساتید انتخاب می‌کنیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 438543
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *