۰

تمهیدات اورژانس برای مراسم ارتحال حضرت امام (ره)

معاون اورژانس کشور از استقرار 190 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در بیست و هشتمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره)خبر داد.
تمهیدات اورژانس برای مراسم ارتحال حضرت امام (ره)
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،حسن میری معاون اورژانس کشور در 58 جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی درباره تمهیدات اورژانس و اقدامات انجام شده اظهار داشت: اورژانس کشور در طرح نوروزی امسال به 35 هزار مصدوم امدادرسانی کرد که از این تعداد 3581 نفر به شکل سرپایی خدمات را دریافت کرده و بیش از 30 هزار نفر نیز به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.
وی با بیان اینکه در مجموع دو میلیون و 900 هزار مراجعه به دلیل تروما به بیمارستان‌های و مراکز مختلف اورژانس وجود داشته است، گفت: 80 درصد این افراد به شکل سرپایی درمان و 12 هزار نفر نیز در بخش‌ها بستری شدند.
معاون اورژانس کشور با اشاره به اقدامات انجام شده اورژانس کشور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: در این ایام 180 دستگاه آمبولانس زمینی و 10 دستگاه اتوبوس آمبولانس در نقاط مختلف اطراف حرم مستقر خواهند شد؛ همچنین 10 درمانگاه نیز در خدمت زائران خواهد بود.
وی گفت: اورژانس نسبت به پوشش هوایی مراسم و ارائه امداد نیز اقدام خواهد کرد.
معاون اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس آماده است تا همزمان با دیگر دستگاه‌ها طرح ترافیکی تابستان 96 را آغاز کند، گفت: علاوه بر این موضوع ما امسال در سواحل شمال کشور نیز استقرار خواهیم داشت و بیش از 60 کمپ سلامت را در سواحل شمال کشور مستقر خواهیم کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 439179
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *