۰

نمی از یم رمضان در کتابفروشی‌ها/ زندگی پرستوی موساد در پرفروش‌ها رو شد

با آغاز ماه مبارک رمضان حال و هوای کتابفروشی‌ها هم تغییر کرد و آثاری از این دست در میان پرفروش‌ها دیده می‌شود.
نمی از یم رمضان در کتابفروشی‌ها/ زندگی پرستوی موساد در پرفروش‌ها رو شد
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،ماه مبارک رمضان ، طلایی‏ ترین فرصت پاک‏سازی درون و بهترین پالایشگاه روح است و نقش مستقیم و مداومی در سیر سلوک ربانی و جذبه عشق و معرفت الهی هر ساله مسلمان روزه‏ دار دارد.
یکی از این آثار «صفای باطن در پرتو رمضان» نوشته حجت الاسلام سید محمد شفیعی مازندرانی است که دربردارنده مباحث تهذیب و تزکیه نفس بوده و توسط پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی منتشر شده است. کتاب «صفای باطن در پرتو رمضان» سرشار از مفاهیم اخلاقی و عرفانی و آموزه ‏های ارجمند الهی و همچنین دربردارنده مباحث تهذیب و تزکیه نفس است تا که بتواند ره ‏توشه ‏ای باشد برای عزیزیانی که خواستار مائده‏ های خوش‏گوار و شیرین معنوی هستند، لذا مخاطبان کتاب حاضر نه تنها روزه ‏داران، بلکه همه سالکان کوی معرفت هستند.
ردیف  عنوان کتاب پرفروش اول آخرین نخست وزیر پرفروش دوم حیفا پرفروش سوم وقتی مهتاب گم شد، ملت عشق، چگونه یک نماز خوب بخوانیم، شهر خدا، صفای باطن، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، صفای باطن در پرتو رمضان اما در میان دیگر پرفروش‌ها کتاب‌هایی نظیر آخرین نخست وزیر، وقتی مهتاب گم شد، گلستان یازدهم، آدم برفی، نمی از یم رمضان و ... دیده می شود.
ردیف نام نویسنده نویسنده اول حجت الاسلام پناهیان نویسنده دوم جواد موگویی نویسنده سوم جوجو مویز، اصغر طاهرزاده، محمدرضا حدادپور جهرمی تلخ و شیرین 18 سال اسارت شهید لشگری به روایت همسر در کتاب «روزهای بی‌آینه» یکی دیگر از آثاری است که گرچه تنها یک ماه از انتشار و رونمایی آن سپری شده اما همچنان خوب می‌فروشد. این کتاب به کوشش گلستان جعفریان نوشته شده و دربردارنده خاطرات شهید لشگری به روایت همسر است.
ردیف عنوان ناشر ناشر اول دفتر نشر معارف ناشر دوم شهید کاظمی ناشر سوم سوره مهر «حیفا» دربردارنده داستان زندگی و ماموریت دختری جاسوس از اداره ی متساوای سازمان موساد در منطقه غرب آسیاست. آن دختر، همانند دیگر خواهرانش به خیانت به تاریخ مشغول بوده و جنایت های دیگر را از طرف رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می شود تا بتواند مدیریت رفتاری و تصمیم ساز سران داعش را در دست بگیرد.
این داستان مستند به وقایع تاریخی است که به شهادت کتاب پنجاه درصد کتاب را شامل می شود و الباقی به منظور جذابیت توسط نویسنده به شکل داستانی درآمده است.
اکثر اسامی و تاریخ نگاری ها قابل مشاهده در منابع اینترنتی و بقیه موارد به جهت مسائل امنیتی در کتاب ذکر نشده است.
جهت دریافت و مشاهده جدول کامل پرفروش‌های هفته دوم خرداد 96 اینجا      را ببینید.
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 439309
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *