۰

دولت به تعهداتش در حمل ونقل عمومی عمل نکرده است/ وزارت کشور نرخ افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی را اعلام کند

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه دولت به تعهداتش در حمل و نقل عمومی عمل نکرده است، گفت: قرار بود دولت یک‌هزار واگن به حمل و نقل ریلی تهران اضافه کند که این تعهد هنوز عملیاتی نشده است.
دولت به تعهداتش در حمل ونقل عمومی عمل نکرده است/ وزارت کشور نرخ افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی را اعلام کند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،ابوالفضل قناعتی در تذکر پیش از دستور سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: براساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران، خطوط 6 و 7 مترو باید مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و در تابلوهای سطح شهر نیز خردادماه زمان افتتاح این خطوط اعلام شده است. 
وی افزود: سال قبل، از دولت درباره واگذاری یک‌هزار واگن به متروی تهران هماهنگی‌هایی صورت گرفت و نیز این اقدام تاکنون انجام نشده است. 
وی گفت: در صورتی که این واگن‌ها به خطوط 6 و 7 مترو اضافه نشود، همچنان مشکلاتی همانند خط 3 را خواهیم داشت که در فاصله ورود قطار، یک ربع تا نیم ساعت خواهد بود. 
وی افزود: باید همه ما به قانون احترام بگذاریم و به تعهدات خود عمل کنیم. 
قناعتی بیان داشت: دولت موظف است 50 درصد از هزینه‌های مترو و اتوبوس را بپردازد، ولی این اقدام در چند سال گذشته اتفاق نیفتاده است. 
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: امیدواریم دولت هم‌زمان با افتتاح خط 7 مترو، یک‌هزار واگن متعهد شده را به ناوگان ریلی شهر تهران اضافه کند. 
وی درباره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی نیز بیان داشت: وزارت کشور نیز هنوز افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی را بیان نکرده است و ما نمی‌توانیم با رانندگان متخلف برخورد کنیم. 
وی افزود: اگر وزارت کشور هر چه سریع‌تر اعلام کند که کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال جاری افزایش می‌یابد یا خیر، مسئولان، مدیران و تاکسیرانان نیز از این سردرگمی خارج می‌شوند. 
وی افزود: شهر تهران 5 هزار اتوبوس نیاز دارد و در شأن شهروندان نیست که با اتوبوس‌های فرسوده و دارای مشکل تردد کنند، چرا که آنها همت خود را نشان داده‌اند. 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 439394
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *