۰

لزوم به روز رسانی تاکتیک‌های پلیسی همزمان با تغییر شیوه قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اهمیت مبارزه با مواد مخدر دراین استان به دلیل همجواری با بزرگترین مرکز تولید مواد مخدر، مضاعف است و ما تاکتیک‌های عملیاتی خود را همزمان با تغییر شیوه قاچاقچیان، به روز رسانی می کنیم.
لزوم به روز رسانی تاکتیک‌های پلیسی همزمان با تغییر شیوه قاچاق مواد مخدر
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سردار حسین رحیمی صبح امروز در جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر سیستان و بلوچستان که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به موفقیت های فرماندهی انتظامی استان طی سه سال گذشته در کشف مواد مخدر گفت: استان سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با بزرگترین مرکز تولید مواد مخدر، مبدا اصلی ورود مواد افیونی به داخل کشور می باشد و مبارزه در این منطقه از اهمیت بیشتری برخوردار است.
این مقام ارشد انتظامی ، ضمن بیان اینکه باندهای بزرگ و مسلح مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس رصد می شوند، افزود: ما با رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان، تاکتیک های خود را براساس تغییرات در شیوه و عمل قاچاقچیان به روز رسانی می‌کنیم تا موفقیت‌های بیشتری در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به دست آوریم.
رحیمی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند "مواد مخدر در راس مهمترین آسیب و پدیده اجتماعی قرار گرفته است" گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه مبارزه مواد مخدر باید با هم افزایی مشترک و افزایش اقدامات بین بخشی در این مسیر حرکت کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی استان با رویکرد 90 درصدی کار اطلاعاتی و 10 درصدی کار عملیاتی، ضمن اینکه توانسته در سال گذشته بالغ بر 123 تن انواع مواد مخدر را کشف کند، میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس در اجرای ماموریت‌های را نیز افزایش دهد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر اولویت اصلی پلیس است، افزود: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق این روند صعودی در کشف مواد مخدر را حفظ کنیم .
سردار رحیمی، معتادان، کارتن خواب ها و خرده فروشان را به عنوان تقاضا کننده حلقه اول باندهای بزرگ مواد مخدر برشمرد و تصریح کرد: مبارزه با دو حلقه تقاضا و عرضه باید همرمان صورت بگیرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 438410
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *