۰

پسر معتاد، مادرش را کُشت+عکس

پسر معتادی که پس از مصرف مواد مخدر، مادر ۷۰ ساله خود را خفه کرده بود، سرانجام به قتل مادرش اعتراف کرد.
پسر معتاد، مادرش را کُشت+عکس
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،در ساعت 16:00 مورخه ۹ خرداد امسال مرد میانسالی با حضور در خیابان کمالی از همسایگان و اهالی محل درخواست کمک کرد و عنوان داشت که مادرش دچار عارضه ایست قلبی شده و نفس نمی کشد.
با اعلام خبر به مرکز فوریت های پزشکی، تیم اورژانس در محل حاضر شد و در بررسی های اولیه اعلام شد که بر روی بدن پیرزن آثار جراحت شناسایی شده است؛ لذا موضوع به کلانتری 112 ابوسعید اعلام و مأمورین کلانتری نیز در محل حاضر شدند.
با اعلام خبر فوت مشکوک یک پیرزن 70 ساله به پلیس آگاهی و همچنین قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای ناحیه 27 تهران، تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه عوامل تشخیص هویت پلیس و بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران در محل حاضر شدند.

 
با تأیید وجود آثار جراحت بر روی جسد و احتمال  وقوع جنایت، پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" تشکیل شد.
جسد نیز جهت شناسایی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل و پسر متوفی نیز جهت ادامه تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی از محل سکونت متوفی و پسرش به نام محسن ( 40 ساله ) اطلاع پیدا کردند که از ساعت 14:00 الی 15:00 مورخه  96/3/9 صدای نزاع و درگیری مابین متوفی و پسرش از داخل ساختمان شنیده شده اما ناگهان صدای نزاع و درگیری آنها قطع و نهایتا پس از گذشت چند ساعت از این موضوع، پسر متوفی ( محسن ) از ساختمان خارج و از همسایگان درخواست کمک نموده است.
در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که محسن دارای سابقه سوء مصرف موادمخدر بوده و چندین بار به علت مصرف موادمخدر صنعتی در مراکز ترک اعتیاد و همچنین بیمارستان روان پزشکی بستری شده و بارها با همسایگان و مادرش، درگیری داشته است.
همچنین در اظهار نظر اولیه از سوی تیم پزشکی اعلام شد که آثار ناشی از فشار بر روی مجاری تنفسی ( ناحیه گردن ) بر روی جسد متوفی شناسایی شده است.
اعتراف به جنایت:
"محسن . پ" که پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی منکر هرگونه نزاع و درگیری با مادرش در روز حادثه شده بود، در اظهارات اولیه مدعی شده بود که در مورخه  96/3/9  جهت خرید از خانه شان خارج و پس از مراجعت به خانه با جسد مادرش در اتاق پذیرایی روبرو شده است.
وجود تناقضات مابین صحبت‌های محسن با اظهارات مشترک همسایگان مبنی بر شنیده شدن صدای درگیری مابین وی و مادرش و نهایتا اعلام نظریه اولیه پزشکی قانونی مبنی بر شناسایی آثار فشار بر روی مجاری نفسی متوفی، کارآگاهان اداره دهم را بر آن داشت تا همچنان تحقیقات پلیسی از "محسن . پ" را در دستور کار خود قرار داشته باشند.
سرانجام در ساعت ۸ صبح مورخه ۱۶ خرداد، محسن لب به اعتراف گشود و به قتل مادرش اعتراف کرد.
وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: روز حادثه مادرم با من درگیر شد؛ در حالی که تازه مواد مصرف کره بودم، ناگهان عصبانی شده و برای آنکه مادرم را مجبور به سکوت کنم، گلو و دهانش را گرفتم تا او را ساکت کنم اما ناگهان مادرم بر روی زمین افتاد؛ هرچه تلاش کردم نتوانستم او را احیا کنم؛ نهایتا از خانه بیرون آمده و از من مردم درخواست کمک کردم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
انتهای پیام/ 
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 439413
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *