۰

چرا دیدار نمایندگان تشکل‌ها با وزیر ارشاد کنسل شد؟/ «عدم اتحاد» محور گلایه وزیر

واسپاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عدم اتحاد و انسجام در میان اهالی نشر این روزها به دغدغه‌ای جدی مبدل شده است.
چرا دیدار نمایندگان تشکل‌ها با وزیر ارشاد کنسل شد؟/ «عدم اتحاد» محور گلایه وزیر
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،واسپاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آن دست پروژه‌هایی است که در دولت یازدهم از ابتدا مطرح و اجرایی شد.
بر اساس این گزارش، اینکه امر واسپاری به تشکل‌های نشر تا چه میزان موفق بوده یا نه و یا اصلا بدون هموار کردن مسیر می‌توانست واگذاری صورت گیرد، بحثی است که این روزها حتی در محافل اتحادیه‌ها و اصناف نیز مورد بررسی است و حتی گلایه‌هایی را در پی دارد.
ظاهرا شنبه شب _در هفته جاری_ قرار بر این بود نماینده اصناف و تشکل‌های نشر به همراه مسئولان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به دیدار سیدرضا صالحی امیری وزیر ارشاد رفته و در این باره مسایلی را در دو سوی میز ارائه دهند. هرچند این نشست در ساعات عصر همان روز با اطلاع اتحادیه ناشران تهران کنسل اعلام شد اما طبق شنیده‌ها ظاهرا «محمود آموزگار» رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به تنهایی در این دیدار حاضر شده است.
خبرنگار فارس طی تماسی با آموزگار درباره این دیدار جویا شد که وی اعلام کرد: به این سوال پاسخ نمی‌دهد!
ولی این گزارش می‌افزاید: در این دیدار گلایه‌های وزارت ارشاد به رئیس اتحادیه ناشران منعکس شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که صالحی امیری تذکر جدی را در مورد عدم وحدت و اتفاق نظر در میان تشکل‌ها مطرح کرده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 440027
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *