۰

نیازهای عقلی، علمی و فرهنگی بشردر فرهنگ رضوی حاکم است

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: تمام نیازهای عقلی ، علمی و فرهنگی بشر در فرهنگ رضوی حاکم است و جمهوری اسلامی با شعار ترویج کرامت رضوی مروج عقلانیت، معنویت و عدالت در تمام جهان حضور دارد.
نیازهای عقلی، علمی و فرهنگی بشردر فرهنگ رضوی حاکم است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،حجت الاسلام محسن قمی صبح امروز در نشست بین المللی مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی که با حضور تعدادی از خادمان رضوی از اقصی نقاط جهان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حضرت یعقوب بوی یوسفش را از فرسنگ ها کیلومتر استشمام کرد و فهمید فرزندش در مصر است، کسانی که باور به ولایت رضوی دارند می دانند یوسف فاطمه هزاران مرتبه از یوسف پیامبر والاتر است.
 
وی افزود: برگزاری این جلسه مصادف با ولادت امام رضا(ع) و در جوار ایشان نوید بخش این است که حرکت جدیدی در حال رخ دادن است که در جهان تغییر ایجاد می کند.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به قرن 21 که به نام قرن علم و دانش نام گذاری شده است، عنوان کرد: پیشرفت علمی بشر در این مقطع زمانی معجزه گونه بوده است که سلول های بنیادی پیشرفت های مواصلاتی و ارتباط جمعی بخشی از این معجزات است.
 
وی ادامه داد: چنانچه پیشرفت های علمی در قرن اخیر را در یک کفه و پیشرفت های علمی در 19 قرن گذشته را در کفه دیگر بگذاریم، کفه قرن 20 سنگین تر است.
 

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه این وضع در کشتارها و جنگ ها موجود است، بیان کرد: یعنی کشته شدگان توسط استکبار جهانی بسیار بیشتر از تمام جنگ های 19 قرن اخیر است که عوامل اصلی آن آمریکا و اسرائیل به عنوان سردمداران استکبار جهانی هستند.
 
نمایندۀ مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حرکت اخیر مردم فلسطین نشانگر این بود که تنها راه مقابله با استکبار نه مذاکره و سازش، بلکه مقاومت است، ابراز کرد: استکبار جهانی حرکت دیگری را در قرون اخیر آغاز کرده و آن هم تشکیل اسلام دروغین است تا به این وسیله به جهانیان چهره دروغینی از اسلام نشان دهد.
 
وی با اشاره به هدف این مجمع، تاکید کرد: ما در این جا جمع شده ایم تا بگوییم تمام نیازهای عقلی، علمی و فرهنگی بشر در فرهنگ رضوی حاکم است و جمهوری اسلامی با شعار ترویج کرامت رضوی مروج عقلانیت، معنویت و عدالت در تمام جهان حضور دارد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 440540
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *