۰

صدور ویزای اربعین از امروز آغاز شد/ هزینه ویزای اربعین حسینی 40 دلار است

جانشین مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ویزاهای اربعین حسینی از امروز ۲۰ شهریور ماه به صورت انفرادی، خانوادگی و گروهی صادر می شود.
صدور ویزای اربعین از امروز آغاز شد/ هزینه ویزای اربعین حسینی 40 دلار است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،علی اصغر موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع که ویزاهای اربعین حسینی از امروز ۲۰ شهریور ماه به صورت انفرادی، خانوادگی و گروهی صادر می شود، گفت: علاقه‌مندان به سفر زیارتی اربعین حسینی دریافت ویزا را به روزهای پایانی موکول نکنند.
 
وی با بیان این موضوع که طبق توافق طرفین هزینه ویزای اربعین حسینی ۴۰ دلار در نظر گرفته شده که این مبلغ به ریال از زائران دریافت می شود، تصریح کرد: مبلغ مورد نظر برای دریافت ویزا فقط به حساب اربعین حسینی واریز می‌شود و هیچ کس نمی تواند دخالتی در دریافت پول از ثبت نام کنندگان داشته باشد.
 
جانشین مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: صدور هر ویزا در حال حاضر ۴۸ساعته صورت می گیرد و اعتبار ویزاهای اربعین سه ماهه است، همچنین زائران می توانند یک ماه در کشور عراق اقامت داشته باشند.
 
موسوی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۱۰هزار زائر به مراسم اربعین اعزام شدند، گفت: ثبت نام ویزای اربعین در سال جاری حدود ۱۵۰ هزار نفر پیش بینی می شود.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 441298
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *