۰

دومین بخشنامه نجفی در شهرداری/ هرگونه توافق مالی خارج از سامانه شهرسازی ممنوع+عکس

شهردار تهران در بخشنامه‌ای خطاب به شهرداران مناطق بیست و دوگانه شهر تهران هرگونه توافق مالی و فنی غیرسیستمی خارج از سامانه شهرسازی را ممنوع اعلام کرد.
دومین بخشنامه نجفی در شهرداری/ هرگونه توافق مالی خارج از سامانه شهرسازی ممنوع+عکس
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،محمدعلی نجفی شهردار تهران دومین بخشنامه مبارزه با فساد در شهرداری تهران را صادر کرد. براساس این بخشنامه، هرگونه توافق مالی و فنی غیرسیستمی خارج از سامانه شهرسازی ممنوع اعلام شده است. 
در بخشی از این بخشنامه که خطاب به شهرداران مناطق بیست و دوگانه شهر تهران است، آمده: در راستای تدقیق روش‌های صدور پروانه‌های ساختمانی و ایجاد شفافیت بیشتر دز این امر و اصلاح کیفیت تعامل با مراجعان؛ هرگونه توافق غیرسیستمی (خارج از سامانه شهرسازی اعم از فنی و مالی ممنوع اعلام شده و مفاد تمامی صورتجلسات شورای معماری مناطق صرفا به صورت سیستماتیک و با امضای شهردار منطقه برای دفاتر خدمات الکترونیک شهر لازم‌الاجراست. 
در این بخشنامه آمده است؛ تمامی مسئولیت‌های صورتجلسات یادشده از قبیل رعایت ضوابط مقررات طرح تفضیلی شهر تهران، مقررات ملی ساختمان و... برعهده شهرداران مناطق خواهد بود. 
شایان ذکر است صدور هرگونه پروانه و گواهی براساس تصمیمات شوراهای معماری صرفاً منوط به ثبت و تکمیل مصوبه شورای معماری در سامانه شهرسازی و تأیید شهردار منطقه است. 

انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 441488
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *