۰

حماسه اربعین حسینی جهان را حیرت‌زده می‌کند

حضور پرشور زنان و مردان عاشقان حسینی از سراسر دنیا در راهپیمایی اربعین جهان را حیرت‌زده می‌کند و به همگان نشان می‌دهد که عشق به سالار شهیدان فراموش‌شدنی نیست.
حماسه اربعین حسینی جهان را حیرت‌زده می‌کند
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،حضور پرشور زنان و مردان عاشقان حسینی از سراسر دنیا در راهپیمایی اربعین جهان را حیرت‌زده می‌کند و به همگان نشان می‌دهد که عشق به سالار شهیدان فراموش‌شدنی نیست.
لاله افتخاری معاون کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی در امور بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زنان خبر با اشاره به حضور بانوان در مراسم اربعین حسینی گفت: زنان همیشه درصحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی حضور پرشور داشته‌اند.
وی افزود: گردهمایی جهانی اربعین هرساله با حضور بسیاری از عاشقان امام حسین (ع) برگزار می‌شود که بانوان در این مراسم نیز حضور خوبی دارند.
افتخاری با توصیه به بانوان در این گردهمایی بیان کرد: بانوان عزیز برای حضور در این مراسم معنوی و جهانی با خانواده شرکت کنند و به رعایت موارد ایمنی بپردازند.
وی ادامه داد: حماسه اربعین حسینی به جهان نشان می‌دهد که واقعه عاشورا و مکتب امام حسین (ع) از یاد نخواهد رفت.
معاون کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی در امور بانوان ازجمله فعالیت‌های این ستاد را چنین عنوان کرد: 30 مبلغ، خادم، سخنران، 2 گروه قرآنی، گروه‌های ایثار و شهادت برای خدمت‌رسانی به مراسم بزرگ اربعین اعزام می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: 3 موکب در اربعین ویژه بانوان اختصاص داده‌شده است که برنامه‌های ویژه و تاثیرگزاری خواهند داشت.
افتخاری در ادامه اعزام مبلغ، برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی برای اربعین در سطح دانشگاه‌های کشور، شناخت فرق، روایتگری و ... را ازجمله فعالیت‌ها در دانشگاه‌ها اعلام کرد و از برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی اربعین در کشور عراق خبر داد.
وی در مورد کمیته‌های ستاد اربعین گفت: ستاد اربعین دارای 4 کمیته پشتیبانی، امنیتی، فرهنگی آموزشی، بهداشتی و درمانی است که امیدواریم با اقداماتی که انجام‌شده و در حال انجام است شاهد حماسه‌ی اربعین همچون گذشته باشیم.
معاون کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی در امور بانوان خطاب به بانوان مطرح کرد: امنیت در گردهمایی اربعین برقرار است ولی بانوان بخصوص مادرانی که همراه فرزندانشان در این مراسم شرکت می‌کنند بدون ویزا به‌هیچ‌عنوان به‌سوی کربلا حرکت نکنند، نکات بهداشتی را برای حفظ سلامت خود رعایت کنند، به موارد ایمنی و امنیتی به‌صورت ویژه بپردازند، وسیله زیاد با خود حمل نکنند و فقط وسیله‌های ضروری را همراه خود داشته باشند و از همسر، فرزند و خانواده خود غفلت نکنند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 442048
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *