۰

تشرف 45 زائر از کشور آذربایجان به حرم مطهر رضوی

گروهی متشکل از 45 زائر از کشور آذربایجان در ایام دهه پایانی ماه صفر به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.
تشرف 45 زائر از کشور آذربایجان به حرم مطهر رضوی
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،این گروه از شیعیان کشور آذربایجان شهر باکو بودند که در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی حضور یافتند و از برنامه‌هایی که به همت اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود بهره‌مند شدند.

یکی از زائران این کاروان که برای نخستین بار توفیق زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) نصیبش شده است، با بیان اینکه ما مردم آذربایجان عاشق، شیفته و دلباخته ائمه اطهار(ع) به ویژه امام هشتم(ع) هستیم، گفت: از خداوند متعال و این امام همام می‌خواهم که به ما کمک کند تا سبک زندگی و سیره زندگی معصومان(ع) را الگوی زندگی خود قرار دهیم تا در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم.

«وسیله مردان اولا» ادامه داد: 15 سال است که حسرت دیدن این صحن و سرا را دارم و منتظر فرا رسیدن این روز بودم. در حال حاضر من حس و حال خوشبخت‌ترین آدم روی زمین را دارم، زیرا  به بزرگ‌ترین آرزویم رسیده‌ام.

این زائر آذری زبان، افزود: بسیار تحت تاثیر فضای معنوی و روحانی این مکان مقدس قرار گرفته‌ام. از اینکه من به عنوان زائر امام رضا(ع) انتخاب شده‌ام افتخار می‌کنم و می‌دانم در آن دنیا بیشتر از هر جایی به امام رضا(ع) و دعای ایشان نیاز دارم.

وی عاقبت بخیری و آمرزش گناهان را از خواسته‌های قلبیش دانست و گفت: از خدا و امام رضا(ع)، می‌خواهم که همواره صلح در جهان برقرار باشد و تمام مسلمین با آرامش و صلح و دوستی در سایه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) زندگی کنند.

«وسیله مردان اولا» اضافه کرد: از تمام کسانی که فضای ویژه‌ای را برای زائران غیر ایرانی اختصاص داده‌اند و خدمات متنوعی را به این گروه از زائران ارائه می‌کنند، کمال تشکر را دارم.

گفتنی است؛ ارائه برنامه‌های تبلیغی فرهنگی از جمله سخنرانی، اقامه نماز جماعت، اهداء بسته‌های فرهنگی و متبرک و بازدید از موره آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این گروه از زائران بود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 442406
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *