۰

برگزاری پویش سلیمانی ها به مناسبت سالروز تأسیس بسیج به دستور معمار کبیر انقلاب

تجمع بسیجیان و جهاد گران فاطمی و برگزاری صبحگاه در ناحیه سپاه شهرستان خاش
برگزاری پویش سلیمانی ها به مناسبت سالروز تأسیس بسیج به دستور معمار کبیر انقلاب
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، تجمع جهادگران فاطمی امروز با حضور فرمانده سپاه شهرستان،  مسؤلین، علما، بسیجیان و اقشار مردم در اولین روز از هفته بسیج در محل سپاه شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان خاش با توجه به شعار هفته بسیج که بسیج خدمتگذار مردم است گفت: اصلی ترین رسالت بسیج خدمت به مردم در عرصه های مختلف می باشد.

ثمره حسینی افزود: برنامه های در نظر گرفته جهت اجرا در هفته بسیج سراسر خدمت به مردم خواهند بود.
در پنج آذر ۱۳۵۸به فرمان امام (ره) بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد.
حضرت امام با توجه به آینده نگری و دید وسیعی که  نسبت به آینده این نظام و انقلاب داشتند خود مردم را به عنوان حافظ و نگهبان این انقلاب گذاشتند در طول عمر با برکت بسیج شاهد خدمات ارزنده بسیج در عرصه های مختلف بوده ایم.
ثمره حسینی اظهار کرد: در طول دوران دفاع مقدس اگر بسیج ورود پیدا نمیکرد قطعا با اقداماتی که بنی صدر خائن انجاد داده بود با شعار زمین بدهیم و زمان بگیریم قطعا اگر بسیج نبود پیروزی وجود نداشت.

با حضور بسیج در میادین نبرد حق علیه باطل ما شاهد  پیروزی رزمندگان اسلام بودیم.

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: دشمن از ابتدا می دانست بسیج می تواند در همه ی عرصه ها و جایگاههایی که نظام نیاز دارد حضور داشته باشد و پیروز شوند.
حضرت امام پس از اتمام جنگ با توجه به اهمیت ادامه کار بسیج فرمودند: بسیج باید با توان بیشتری وارد میدان شود و مسؤلین ما اگر از بسیج غافل شوند به دوزخ الهی گرفتار خواهند شد.

ثمره حسینی افزود: مقام معظم رهبری بسیج را برای دوستان شور آفرین و برای دشمنان بیم آفرین خواند و براستی چنین هست چرا که دشمنان ما ترس از اتحاد و متحد شدن مردم دارند و در اتفاقات اخیر به خوبی شاهد این اتفاق بودیم.

ثمره حسینی با توجه روزهای ۲۴,۲۵,۲۶ آبانماه گفت: دشمن تلاش کرد تا در شهرها مردم به خیابانها بیایند و امپراتوری رسانه ای از هیچ کاری در راستای آشوب در شهرها دریغ نکرد و مردم با آگاهی و بصیرت نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

ثمره حسینی در پایان با اشاره خدمات بسیج در عرصه های مختلف گفت: برنامه های متعددی با محوریت پایگاه های مقاومت اجرا شده و بسیاری هم  در حال اجرا هستند کارگاه های آموزش و مشاوره در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق توانسته تا حدود زیاد از این آسیب جدی در خانواده‌ها جلوگیری کند در حوزه اعتیاد نیز چنین بوده در  راستای اشتغالزایی صندوق های قرض الحسنه تا حد زیادی توانسته مشکلات مردم را رفع کند در حوزه امنیت گشت رضویون اقدامات ارزنده ای انجام داده است.افزایش بیش از ۲۰مدرسه با کمک نیروهای جهادی بسیج از اقدامات دیگر بسیج در حوزه فرهنگی بوده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 452319
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *