۰

در جلسه استانی ستاد شاهد و ایثارگران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش مطرح شد؛

امام جمعه خاش: ایثار یعنی گذشتن از چیزی ‌که خود به آن نیازمندیم و شهدا در جنگ از جان خود که تمام دارایی آنها بود بخاطر امنیت و حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی گذشتند
در جلسه استانی ستاد شاهد و ایثارگران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش مطرح شد؛
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، جلسه ستاد شاهد و ایثارگران با حضور خانم دکتر سارا فیروزیان دبیر ستاد شاهد و ایثارگران در استان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش، امیر غیجی فرمانده تیپ ۲۸۸ارتش، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس بنیاد شهید و  جمعی از دانشجویان و مردم شهید پرور شهرستان خاش در محل سالن اجتماعات دانشگاه  آزاد برگزار شد.
بهناز شهنوازی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خاش امنیت و آرامش را مرهون رشادت های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امنیتی که امروز داریم بی شک ثمره جانفشانی و رشادتهای بزرگ مردانی هست که به دشمن اجازه ندادند کوچکترین خللی در امنیت و زندگی مردم به وجود بیاورند.
اقدامات صورت گرفته توسط واحد خاش در این حوزه منجر به انتخاب این واحد دانشگاهی بعنوان ستاد شاهد و ایثارگران برتر استان شد.

در ادامه دهقان امام جمعه خاش گفت: شهدا چراغ روشن هدایت در همه ی ادوار بوده و هستند و ما باید با تأسی از سیره زندگی آنها حافظ آرمانهای اسلام و انقلاب باشیم.

وی افزود: مطالبات مسالمت آمیز مردم از مسؤلین حق مسلم مردم هست و ما هم  بنا بر فرمایشات و تأکید مقام معظم رهبری در این مورد باید با پیشنهادات سازنده و راهکار همگام با نظام برای آبادانی و رفع مشکلات گام برداریم نه اینکه  نادانسته واز روی جهل در مقابل نظام قرار بگیریم و هم برای مردم و هم کشور مشکل ساز شویم لذا میطلبد سطح آگاهی و بصیرت خود را در این راستا و جهت شناخت نقشه های دشمنان افزایش دهیم.


دهقان بیان کرد: شهید مولوی عبدالواحد ریگی نمونه بارز انسانی مؤمن و انقلابی بود که دشمن تاب دیدن ولایتمداری و انقلابی گری این شخصیت بزرگ جامعه اهل تسنن را نداشت.

وی با اشاره به مقام شهدا هم در این دنیا و هم سرای آخرت گفت: ایثار یعنی بخشش چیزی که خودمان به آن نیاز داریم به دیگران  و در جنگ شهدا  جان خود که همه ی دارایی یک انسان می باشد را برای امنیت و حفظ آرمانها و ارزشهای اسلام و انقلاب فدا کردند و چه ایثاری از این بالاتر.
رزمندگان اسلام و شهدا برای حفظ ارزشهای اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از شرف و ناموس این کشور دفاع کردند نباید اجازه دهیم عده ای با فریب براحتی آرمانهایی که برای ما مقدس شمرده میشوند را زیر پاگذاشته و خواسته های غیر معقول و غیر منطقی داشته باشند.

امام جمعه خاش پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها را برای دشمن بیمناک خواند و گفت: با وجود تمامی تحریم ها از سوی دشمنان کشور ما توانسته پیشرفت های چشمگیری داشته باشد و همین امر باعث میشود دشمن هر روز  نیرنگ و نقشه جدیدی برای فریب مردم به کار ببرد.

دهقان جنایات اتفاق افتاده در سطح کشور و شهرستان را برنامه و توطئه دشمنان اسلام و غرب خواند و از جوانان، فرهیختگان و دانشگاهیان خواست نسبت به نقشه های دشمن هوشیار باشند و اجازه ندهند کسانی که هیچ دلسوزی و خیر خواهی برای مردم و کشور ما ندارند موفق به پیاده سازی نقشه های شوم خود شوند.

در پایان سارا فیروزیان دبیر ستاد شاهد و ایثارگران استان گفت: تکریم دانشجویان و خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه حتمی و دائمی برای همگان است و هیچ چیز نباید انجام این وظیفه مهم را تحت تأثیر قرار بدهد دیدار وتکریم خانواده شهدا بی گمان خیر و برکت بدنبال خواهد داشت چرا که آنان بی هیچ چشم داشتی در راه اعتلای اسلام و حفظ ارزشهای اسلامی گام نهادند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 452386
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *