۰
نشست شورای فرهنگی در خاش

جهاد یعنی مقابله با دشمن در راستای حفظ ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب هر تلاشی جهاد نیست

امام جمعه خاش: فاصله گرفتن از اصول دینی و اسلامی وعدم آشنایی با سیره و روش زندگی شهدا از عوامل مهم ایجاد مشکلات برای جوانان و نوجوانان در جامعه امروز است
جهاد یعنی مقابله با دشمن در راستای حفظ ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب هر تلاشی جهاد نیست
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،   رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤلین نظامی و انتظامی و باحضور جمعی از هنرمندان و اقشار مردم در محل سالن ارشاد اسلامی شهرستان خاش برگزار شد.

محمد انور ایمانی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش با اشاره به آگاهی رسانی  و بالابردن سطح آشنایی خانواده ها با آسیب های موجود در جامعه کنونی گفت: طی جلسات و مصوبات گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسؤلین آموزش و پرورش مقرر شده به خانوادها آموزش و آگاهی های لازم جهت کنترل فرزندان و دور نگه داشتن آنها از شرکت در اغتشاشات و آشوب ها داده شود.
ایمانی فر فضای مجازی  آموزش و کنترل آن توسط افراد متخصص را برای نوجوانان و جوانان امروز لازم و مهم برشمرد.

سرهنگ احمد محرابیان معاون هماهنگ کننده سپاه  خاش در ادامه افزود: تخریب دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های طراحی شده توسط دشمن است خدماتی که نظام در طول چهل و اندی سال انجام داده با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.
متهم کردن نظام به بی عدالتی و تخریب نظام مهمترین اهداف دشمن در جنگ شناختی است.
مکتب شهید سلیمانی باید زنده نگه داشته شود هر چه ما داریم از مکتب این شهید بزرگوار می باشد.

عبدالوهاب شهنواز خالقداد رئیس اداره آموزش و پرورش با توجه به لزوم جهاد تبیین و روشنگری برای جوانان و نوجوانان گفت: آموزش و پرورش مطابق با وظایف خود یک قشر را در بر گرفته و سایر اقشار توسط مبلغان دینی، سران طوایف، و ریش سفیدان، ائمه جمعه و افراد دارای تریبون باید در بحث روشنگری ورود نمایند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش بیان کرد: جهاد تبیین یک موضوع اولویت دار و یک فرهنگ مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری باید اجرا شود با توجه به موقعیت ها و وضعیت در مواقع مختلف باید ایفای نقش شود.

وی تأسی و ادامه راه شهدا و سیره زندگی آنها را با مرور وصیت نامه و خاطرات آنان استقامت و ایثار در راه باورهایشان را بسیار مؤثر خواند.
دهقان فاصله گرفتن از راه رسم بزرگان دینی و شهدا را علل اصلی مشکلات و موانع در زندگی نام برد و افزود اطاعت و انس با قرآن کلید حل تمام مشکلات در زندگی دنیوی و اخروی است.
تبیین نه تنها در مسائل امروز کشور بلکه در عرصه دینی نیز باید اجرایی و روشنگری شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 452397
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *