۰
کسب رتبه ی اول کودکان و نوجوانان خاش در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه؛

رویدادهای فرهنگی وهنری منجر به کشف استعدادهای ناشناخته خواهد شد

مهبانوخسروی گفت: با آموزش و تعلیم به کودکان و نوجوانان از سنین پایین باعث شکوفایی استعداد فرزندان خود خواهیم شد.
رویدادهای فرهنگی وهنری منجر به کشف استعدادهای ناشناخته خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مهبانو خسروی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان  در گفت وگو با خبرنگار تفتان ما،به شرکت پنج گروه از کودکان و نوجوانان عضو کانون فکری اشاره کرد و گفت: در مرحله اول پنج گروه از کودکان و نوجوانان در هشتمین جشنواره ملی فیلم دانش آموزی مدرسه  شرکت و از بین آنها سه گروه موفق به راهیابی به مرحله استانی شدند
که در پایان گروه کودکان از شهرستان خاش موفق به کسب عنوان اول شد.

وی افزود: هانیه جمالزهی مقدم، و آرنیکا مقدم اعضای کودک کانون پرورش فکری در مرکز خاش بودند که توانستند با ارسال فیلم کوتاه در جشنواره خوش بدرخشند.
عنوان فیلم کوتاه ارسالی توسط اعضای کانون «یک جای خوب؛ یک خواب خوب» بود.

خسروی بیان کرد: این جشنواره که از سال ۱۳۹۱ در حال برگزاری است و در دوبخش هنری شامل داستانی، پویانمایی، مستند، نماهنگ و تیزر تبلیغاتی و بخش علمی آموزشی شامل فیلم آزمایش علمی و فیلم آموزشی و آزمایشی فعالیت می کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برگزاری رویدادهای فرهنگی اشاره کرد و گفت:  برنامه ها و جشنواره های هنری به کشف استعداد دانش آموزان و کودکان و نوجوانان و همچنین ایجاد انگیزه وکمک به تربیت نیروهای خلاق و تبع آن شبکه سازی مستعدان و دارندگان خلاقیت کمک می کند.

وی گفت: فیلم کوتاه ارسالی توسط تیم کودک در خاش با نام «یک جای خوب؛ یک خواب خوب» بر اساس کتابی به همین نام نوشته ی سمانه قاسمی از انتشارات کانون پرورش فکری ساخته شده است.

خسروی هچنین به برگزاری مسابقه دوسالانه«نهال امید» اشاره کرد و گفت: در دوبخش قصه گویی صحنه ای و قصه گویی دیجیتال برگزار شد که آرزو امین با قصه ی بدترین جشن تولد ماربوآ و در بخش قصه گویی دیجیتال مهبانو خسروی با قصه هدیه ای برای مامان بزرگ برگزیده استانی شده و به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 452429
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *